DJ GIRL 9
10 minuten later gaat de bel.
Tom doet open en ziet Stella stan met blauwe plekken en een paar wonden.
Maatje:Nu willen wij die meid anders gaat de deal niet door.
Je komt aan gelopen en rent naar Stella toe en neemt haar in je armen.
Maar je veraaid jezelf en de rest met het bandje wat je om je pols hebt zitten.
Maatje:D8 je nou echt dat we zo dom waren kom mee!
En hij sleurt je aan je arm mee naar de zwarte auto.
Tom:Geef Jessica trg!
Jij:Tom laat maar zorg maar goed voor Stella ik red me wel. Ik mag vast wel even bellen.En ik zal je echt nooit
vergeten je zal in me hart blijven!!!
En je word de auto in geduwd.
Tom:IK ZAL JOU OOK NOOIT VERGETEN!!!!!
En hij valt in huilen op de grond.
*Stella Pov*
Jij:Tom niet huilen me zus red het wel ze is een groote meid.
Ik zal haar ook missen haar lieve mooie stem als ze zong enzo. Net als wat Jess zei ze is in je hart en jij in haar hart.
En ze heeft de hele familie in haar hart net zoals ik ik heb ook iedereen in mijn hart.
En je begint ook tehuilen.
Tom neemt jou in zijn armen.
Tom neemt je mee naar binnen en legt je in bed. Jij:Ik wil nog niet slapen Tom. Tom:Maar je moet wel stella dat is wel goed voor je als je gaat slapen. Jij:Mag ik nog heel even naar beneden om tetekenen? Tom:Nou oke dan.
En je loopt blij achter Tom aan.
En je valt in slaap
Kiara;Die dame daar hoort in bed te zijn. Jij:Ik mog nog tekenen van Tom. Bill:Je hebt hem weer om kunnen praten hé.Kpom er maar bij zitten. je loopt naar ze toe en gaat naast Kiara zittten en valt tegen haar aan in slaap. *Kiara Pov*
Jij:Wat lijkt ze tog op Jess. En er rolt een traan weg. Tom komt aan de andere kant zitten en straalt bij Stella der slaap.
Jij;Eindelijk 1 weg van de het stel nu de ander nog.
Tom:Ik weet zeker dat ze snl trh komt we kennen Jessica die zal echt niet rusten voor dat ze vrij is. Jij:Dan nog Tom.Moet je kijken naar die kleine ze lijkt altijd zoveel op haar. Bill pak eens de doos met foto's die in dat kasje staan.En je wijst naar een kasje.
Bill loopt naar het kasje en zegt:deze doos? Het is een hele groote doos. Jij:Ja die.
Bill doet helemaal niks hij is mijn slaaf ook niet.
Je maakt de doos open laat 1 voor 1 een foto zien de eene keer sta jij er met Jess op de andere keer stella en de andere keer Jessica op het strand met de wind door haar haren. Tom:Mag ik deze foto hebben denk je? Jij:Ja ik denk het wel hoor ze is niet aan die foto gehecht wel aan deze. En je haalt er een foto uit dat ze er met een jongen op staat en Stella vast heeft in haar armen en Jij er ook nog eens naast.
Tom:Wie is dat?
Tom:Wat een leuke foto.
Tom:Wie is dat?
Jij:Dat is mijn broer toen was ze 13 jaar toen had ze wat met hem en zo ken ik haar en 2 jaar later heeft hij het uit gemaakt met haar en zijn wij vriendinnen gebleven.
Tom:Oh
hij zegt niks
Jij:Kom we gaan maar slapen.En iedereen vond dat wel een goed idee. Je legt Stella in bed en dan ga je zelf ook naar bed. Elke dag kijken jullie een doos vol foto's en zo gaat de hele week voorbij
op naar de uitkomst
ik ga niet naar de uitkomst zeg weet je houe stom en dom dat is.
Stella Pov
Jij:Ik kan het niet geloven dat Jess al een week weg is.*Een kleine snik*
Je bijt hard op je onderlip om niet te gaan huilen.
Ook al ben je 6 je wilt niet huilen.
Tom:He Stella Je mag huilen hoor je hoeft niet groot te blijven.
Je zegt niks maar rent naar Jessica der kamer en doet de deur op slot de enige die er nog in mag is Kiara.
Bill komt je achter na gerent en slaat op de deur en zegt dat je hem moet open doen.
Jij:Nee alleen voor Kiara of voor Jessica.
De rest kan me rug op!
Kiara komt ook naar boven en je hoort haar zachte stem zeggen: Stella luister meisje wij willen haar ook trg en wij hebben het er zelfs moelijker mee dan jou je lijkt zo veel op haar.
En wat d8 je van Tom? Hij mist haar ook hoor.
Je bent echt niet de enige die huilt.
Je doet voor zichtig de deur op een keer en zegt:maar het is mijn zus. Kiara:Ja maar wij huilen pas als jij in bed ligt omdat we voor je moeten zorgen.We maken ons ook zorgen om je zus.
We missen haar stem ook hoor en hoe vaak hoor je haar liedje wel niet die ze speciaal voor jou heeft gemaakt?
Jij:Vaak om het uur of weet ik het!Kan mij het schelen ik wil haar trg is dat teveel gevraagt?
Kiara die nu wel een beetje boos werd want dat gedrag had je echt van je zus:DAT IS NIET TEVEEL GEVRAAGT WIJ VRAGEN HET ELKE SECONDE VAN DE DAG OF HET GOED MET HAAR GAAT!
Nee
nee
Reageer (7)
W
1 decennium geledenE
I
T
E
R
Sg je ff als 10 er izz ? xx mell(A)
1 decennium geledenmore PLZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZz
1 decennium geledeney leuke quiz
1 decennium geledenvolgende please!! wil je zeggen wnr 10 er is?
1 decennium geledenxxx me(K)