Het was dus 5 december en toen hads stella allemaal kado's gekregen.
Maar niemand wist dat je ook wat voor hun had gekocht.
Ik zal even vertellen wat Stella allemaal kreeg: een babrie een pop een fil van barbie een spel van zoop en een paar posters van babrie en al dat gedoe voor kinderen van 6 jaar.
Bill:een riem en een nieuwe tongpiercing.
Kiara:Oorbellen een haarband lingerie en dat soort dingen.
Gustav:een pet nieuwe drum stokkies met zijn naam er in.
Georg:*wat je kan verzinnen voor hem*
Tom:Een lippiercing een pet en een nieuw t-shirt.
Maar je wist niet dat jij ook kado's had gekregen die hadden andere voor jou gekocht en jou kado's waren:een haarband nagellak lingerie en een tekenning van Stella.
Jullie moesten wer rijden want jullie gingen naar Frankrijk je zat nu in Engeland.

Jij:Kom stel slapen het is al laat en morgen moeten we vroeg op. Stella:

Nee ik heb geen zin toe nog heel even? Jij:Nee stella morgen mag je weer op bliven maar nu moet je slapen.
Ja Jess want ik moet er morgen wel weer fris en fruitig zijn anders lukt het niet om op teletten want ik heb morgen gwn weer school.:$

Stella ging met tegen zin naar haar kamer en deed haar

pyama aan
niks ze was allang gegaan

Stella kwam weer nar beneden en gaf iedereen een kus. Jij hoorde afentoe wat gerommel en gestood maar da is wel vaker bij stella.

op naar de uitkomst
ik ga niet naar de uitkomst zeg weet je houe stom en dom dat is.

Stella is weg!
Jij:Ik ben even bij Stella kijken ben zo trg.
Tom:Is goed schat.
Je loopt naar boven en dan als je de deur open doet en je kijkt de kamer rond dan zie je helemaal niks niemand niet.
De hele kamer ligt over hoop.
Als je het licht aan doet dan zie je op het bed een briefje liggen.
Je leest hem door en dan schreeuw je:STELLA!!!! NEEEEEEEEEEE DAT KAN NIET NEE NEE NEE!
Je hoort dat iemand de trap van de bus op komt lopen het zijn er meer iedereen is bij je.
Dan zegt Kiara:Jess wat is er Girl je kan het me zeggen.
Jij:St...St....Stella is ontvoerd!!!!!!!!
Tom:Wat?!?!?!!?!?!?!
Jij:Hier lees.
En je duwt het briefje in Tom's handen.
Tom begint hard op te lezen:
Als je je lieve zusje ooit nog wilt zien dan
zal je moeten betalen zolang je niet betaal

Het bleef even stil.
Bill:Tom lees verder.
Tom begon weer terwijl zijn ogen zich met tranen vulde want Stella was als een zusje voor hem.
Zolang je niet betaalt zal ze moeten werken en ze heeft maar 2 uur pauze en dan moet ze weer werken.
Dus ik zou maar op schieten.
De beste groeten Jongen en Maatje.


Bill:Dat dat mag niet en iedereen zit te huilen.
Jij:We moeten haar redden kijk er staat een telefoon nummer ik ga bellen.



het tel gesprek



Jij:IK WIL ME ZUSJE TRG EN WEL NU!
Jongen:dan zal je we 2 miljoen moeten betalen of jij moet gaan werken inplaats je lieve kleine zusje.
Dan hoor je Stella op de achtergrond:LAAT ME GAAN DOE HAAR NIKS NEE DOE ME ZUS NIKS ZE MAG NIKS OVERKOMEN!
Jij:Oke ik zal voor je werken maar laat Stella vrij zo kanhet nie ze is 6 jaar.
Jongen:Mooi dat is een goede beslissing we komen haar naar de tour bus brengen en jou halen.
Jij:Oke.



Dan hoor je niks meer.


Tom:Schat, en?
Jij:Ik ga voor ze werken ookal heb ik maar 2 uur pauze liever ik an Stella dit kan namelijk niet.
Kiara:Maar Jess en wij dan wat moeten wij dan?
Bill:Wij zullen voor Stella moeten zorgen en voor elkaar.
Gustav:Nee niemand gaat iets doen we doen alsof we har geven maar dan pakken we stella en Tom hou Jess vast en dan bel ik gw alvast de politie.
Jij:NEE! daar doe ik niet aan mee.
als ze vrij komen dan zullen ze het nog een keer proberen.
Tom:Jess, Kom op ik wil jou niet kwijt en Stella niet kwijt ik laat dit niet Toe sorry maar ik sta bij Gustav nu even in het krijt.
Iedereen was het met Tom eens.
Jij:Oke ik doe mee.
Georg:Mooi laten we beginnen ze komen over 10 minuten.








Hoe loopt het af met jou en Stella?
gaat het plan van Gustav lukken?
Wil je het weten dan moet je een reactie plaatsen.

Nein
duidelijk genoeg he?

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,.................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,.................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,.....................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,.......................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,...................,,,,,,,,,,,,,,,,,...............,,,,,,,,,,,,,,,,,...................,,,,,,,,,,,...............,,,,,,,,,,,,,,,............,,,,,,,,,................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Reageer (8)

  • JoyceMonster

    ik hoop dat gustii'splannetje gaat lukken

    ik


    wacht


    bang


    af

    1 decennium geleden
  • Cosmopolitan

    Moreeee:D

    1 decennium geleden
  • xRiannex

    next!!! plzzzzzzzzzzz ze zijn super!!!! (K)

    -xxx-

    1 decennium geleden
  • SceneBiatch

    meeeeeeer aub!
    waarschuw je mij als de volgende er is

    1 decennium geleden
  • LittleAngel2

    mooore se sijn super

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen