vorige keer was dit gebeurt: bij het concert.
Jij begon met zingen *het liedje heette My angel* Toen je het liedje had gezongen kon Stella niet meer stoppen met huilen van blijdschap.*stella Pov* Je kon niet meer stoppen met huilen van blijdschap. Jij:Bedankt zus. Jesscia:graag gedaan meid ik breng je even naar de jongens. Je werd op getild en je werd al rustiger.*Jessica Pov* Je tilde Stella op en ze werd al rustiger. Je br8 haar naar Tom en gaf hem een kus. Je liep het podium weer op en begon maar op de DJ dinges. Iedereen ging uit zijn dak.

Na het optreden gaan jullie naar de tour bus. .... loopt als eerst naar binnen.

Stella
Sinterklaas

Stella stond opeens stil jij:Stel loop eens door. Stella verzette geen voet Jij:Och ik til je wel weer op. Je liep de kamer in en daar zag je............

Jordy met een big smile zitten
dat weet ik toch niet want er staat niks of niemand

Jij:TOMMMM!!!! jordy wat doe jij hier?

Tom kwam naar binnen:Wat is er schat? Eb toen viel zijn blik op Jordy die daar zat/ Tom:Wat moet je van mijn GIRL?
niks
niks
niks
niks

sorry dat hij zo kort is hoor

geeft niet hoor dan maar ee nlange uitkoms ook goed
niks

een dagje vrij
Jordy:laat me niet lachen me zussie is van mij en van mij alleen.
En jessica ik snap niet dat je me het huis uit hebt gegooit ik zorgde zo goed voor je.
Jij:Goed man ben je van de pot gerukt je verkrahte me elke avond en ik moest me mond maar houden.
Tom:Je hebt wat?! MAN jij hebt een groot probleem niemand komt aan me meisje.Alleen ik toch Jes?
Jij:zo is het ik wil echt dat hij me tourbus uit gaat en Jordy BLIJF MET JE POTEN VAN STELLA AF! ZE HEFT AL GENOEG PIJN OMDAT JE HAAR SLOEG ELKE AVOND ALS ZE MOEST HUILEN.
Bill;HOE KUN JE MAN IDIOOT Z'N ARM KIND RAMMEN KOM TOM WE ZULLEN HEM EVEN PIJN DOEN ZOALS HIIJ BIJ JESSICA EN STELLA HEEFT GEDAAN!
Tom:ZEKER BROERTE KOM MAAR MEE L*L!
Jordy loopt dood saai mee naar buiten.
Maar Tom en Bill rammen hem gwn helemaal neer tot hij bewusteloss ligt op de grond.
Gustav belt het ZH en Georg heeft jou en Stella in zijn armen als Tom is afgekoeld ren je naar Tom en bedank je hem met 10000000 kusjes over zijn hele gezicht.
Stella is al in slaap gevallen.
Jullie gaan ook slapen alleen slaap jij niet zo fijn.
Maar je laat het aan niemand merken.

*volgende de dag*
Jullie gingen naar de stad.
En je liep langs allemaal winkes.
Eerst gingen jullie langs een lingerie winkel.
Jij werd de winkel in gesleurt door Tom die dus een heel mooi setje zag.
Jij en Tom werden gevolgd door de rest.
Bill:Hey Tom kom eens.
Tom liep naar Bill toe.
*Tom Pov.*
Jij:Wat is er Bill?
Bill:Ik vind haar best wel leuk.
Hij wijst naar het meisje achter de kassa.
Jij:He misschien kent Jessica haar wel.
Je loopt naar Jessica maar die ziet je niet want ze staat bij de BH's tekijken.
*Jessica Pov.*
Je merkt niet dat er iemand achter je staat tot dat je bij je heupen word gepakt.
Je merkte er niks van.
Jij:TOM! Ik heb een leuke.
Tom:Lieverd ik sta achter je ik heb je heupen vast merk je dat niet?
Jij:Nee sorry mop maar dat merk ik soms niet altijd maar kijk leuke BH he?
Tom:Zekker weten maar ik moet wat vragen via Bill.
Jij: Oh laat me raden die meid bij de kassa.
Tom:Hoe wist je dat?
Jij:Dat weet ik gwn maar ze is al bezet maar ik denk dat er wat is.Ik ken haar want we waren vriendinnen maar ze moest verhuizen en we bellen nog weleens.
Tom:..........
*Zo zag je BH er uit*


????????
????????

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
UIT ROEP TEKEN VAN JE SPOORT NIET
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reageer (4)

  • JoyceMonster

    KEEP GOING OW YEAH LALALA (srry voor het belachelijke berichtje dat ik nu plaats ik ben in een verduveld gekke bui)
    aliekes ik ga de volgende maken


    luf ya

    1 decennium geleden
  • Natiex3

    meer meer meer!
    xD

    1 decennium geleden
  • xFUCKINGHELL

    volgendeE...!!<3
    Xx-Mmy
    (flower)

    1 decennium geleden
  • hungover

    neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeext

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen