DJ GIRL (Tom story)
Jullie zullen wel denken nog een quiz er bij?
dan is ze met 3 quizjes tegelijk bezig maar dat maakt voor mij niks uit.
Ik zal wat over jou vertellen.
Je heet in het echt Jessica en je bent 17 jaar.
Je woont bij je broer Jordy en hij is 22 jaar hij geeft veel om je en is dan ook voorzichtig als je een vriendje hebt hij vertrouwd ze niet zo snel als jij dat doet.En je hebt een zusje van 5.
Je bijnaam is DJ GIRL.
Je treed elke week op in een disco.
Je bent voor veel meiden het groote voorbeeld.
Je hebt ook een limo en die is wit en daar staar op met dikke hoofdletters: DJ GIRL.
En je kent ook veel zangers/zangersen.
Je word erg gewardeerd in de DJ wereld.
Je favo idol is Samy deluxe! (ik heb geen flauw idee hoe ik het moet schrijven)
Je kan ook goed zingen en gitaar spelen.
Wil je meer over jezelf weten dan moet ik maar eens een pb sturen.
Inleiding:
Je bent in de disco en je leeft je helemaal uit.
Je word door veel mensen toegejuicht.
Dan gaat je mobiel het is....
Je word gebelt. Je kijkt op het scherm en ziet dat het...
Je broer is
Je manager
Je dode oma
Het is je manager. Manager:He GIRL waar blijf je nou je hebt een interview weet je nog? Jij:
Ohja ik kom er aan. Je neemt afscheid van iedereen en stapt de limo in. Onderweg zie je
Ohja srry maar ik kom niet meer doei Opa.
EEEEEEEEEEEEuhm ik weet van niks sorry vast verkeerd verbonden ik ben Jessica en niet GIRL
Onderweg zie je...
TH staan je bent er niet fan van ofzo het enig eliedje wat je goed van ze vind is monsoon.
Je dode Opa staan met een Gitaar van hem heb je het geleerd
Hallo ik ging niet ik had er geen zin in weet je nog?!
Jij tegen de chauffeur: STOP eens ik ga even kijken. Je stapt uit en ze hebben en klap band Bill:
He jij bent toch DJ GIRL? Jij: Ja probleem mee dat er een meid is die DJ is? Bill: Nee nee helemaal niet.Maar zoals je ziet hebben we een klapband en ja we vroegen ons af of we met jou mee mogten rijden. Jij:
He meissie lang niet gezien maar we lopen wel kom op jongens voor waarts mars links rechts links rechts en zo door gaan.
Jij:Nou stap maar in dan ik bel wel even iemand. Je belt iemand e stapt dan ook de limo in. Jij:
We kunnen weer hoor maar iets sneller anders halen we het niet
Hallo ik was niet mee ik was in de disco
De jongens:Hoezo? Jij:Ik heb een interview en er zijn al andere mensen in me plaats gegaan maar ik moet straks ook nog eens met een groep tegelijk op de bank zitten anders hebben ze tijd tekort. Tom:
We weten wel dat jij een DJ bent maar wat is je echte naam en ga niet zeggen DJ GIRL. Jij:Ik heet in het echt Jessica.
We willen niet met je mee je bent zo eng! *Ik:Je bent niet eng en Tom zou dat noot zegggen.*
*tijdsprong* Manager: Oh gelukkig jessica je bent er. Jij:Hallo je bent me pa niet zeg doe even normaal. Manager: Sorry Jessica maar je moet nuh naar je interview. Je liep de kamer in en daar zat ...........
TH
Mika *je haat hem*
Jij: He boys. De jongens:Hey DJ GIRL. Je geeft ze een knipoog om ze te bedanken. Interviewer: Oke DJ GIRL we beginnen bij jou. Jij: Oke Kom maar op met die vragen. Interviewer:
Is het waar dat je bij je broer woont? Jij:Ja hij wilt niet dat ik alleen ga wonen hij beschermd me goed. Interviewer: Heb jij echt alles geleerd van je moeder? Jij: Ja en wat zijn dit voor kut vragen kan je nisk beters verzinnen? Interviewer:Oh sorry hoe oud was je toen je wist dat je DJ wou worden? Jij: Ik was 10 jaar en ik ging vaak met me pa mee naar optrendends.
inspiratieloosheid
Interviewer: Van wie ben je fan? en hoe kom je aan de naam DJ GIRL? Jij:Ik ben fan van samy deluxe! en ik ben aan de naam DJ GIRL gekomen omdat ik een meid ben en een DJ dat was het hoop ik.
Interviewer:Ja dat was het. Jij:Fijn doei jongens ik zie jullie zo wel. De jongens:Doei meid tot zo.
Heb nog steeds geen inspiratie
Love
Je loopt naar de limo en doet even je schoenen uit.
Je pakt slippers en die doe je aan.
Je stapt de limo uit en merkt dat je achtervolged word je loopt iets sneller.
De persoon gaat ook sneeler lopen.
En dan ga je rennen van angst.
Jij:LAAT ME MET RUST! GA WEG IK GEEF JE ALLES ALS JE ME MAAR MET RUST LAAT!
De persoon:NOOIT VAN ME LEVEN IK HEB JE ALTIJD AANBID EN IK KRIJG NIKS TRG! IK WIL JOU MAAR DAT GEEF JE NIET!.
Je rent en huilt steeds harder dan kom je bij de kamer aan wara het interview is.
*Tom Pov*
Je hoort allemaal geschreeuw en die stem komt je bekend voor.
Jij:Zeg Bill komt dat geschreeuw niet bekend voor?
Bill:Godver dat is Jessica!
Jij en de jongens willen de deur open doen maar dat lukt niet Jessica heeft de deur klink vast dat ze niet mee kan worden genomen.
Jij:Jes als ik 3 zeg laat dan los we zullen je helpen.
De persoon: Dus je kunt het niet alleen wat zielig.
Jij:1....2....3.
Jessica laat los en je doet de deur open en de persoon laat Jessica los en ze ligt huilend op de grond.
*Jezelf Pov.*
Je ligt te huilen op de grond.
Je voelt dat je word op getilt en je schreeuwd:NEE LAAT ME GAAN IK GEEF JE ALLES MAAR LAAT ME GAAN!
Tom:Jessica rustig ik ben het maar.
Tom neemt je mee in zijn armen trg naar de kamer.
Interviewer: Jessic ahoe voelt het om voor het eerst in je leven tehuilen?
Je flipt helemaal en schreeuwt naar de inteviewer:JE MOET JE BEK NOU EENS HOUDEN EN JE MOET DIE KUT VRAGEN VOOR JE HOUDEN!
Tom:Kom jongens we gaan. Jess we brengen je wel naar huis kom.
Je loopt met de jongens mee de kamer uit en je laat de interviewer lekker zitten.
Manager:Jessica hebben ze je wat gedaan? wat is er metje?
Jij:LAAT ME EVEN JA!
Je rent naar de limo en stapt in de jongens rennen je achter na en ze stappen ook in.
Jij:Ik wil naar huis.
De chauffeur: Komt voor elkaar mevrouw.
Eenmaal thuis Jordy*Je broer*:Meissie wat hebben ze je aan gedaan.
Tom:We hebben niks gedaan waarom denkt iederen dat wij wat hebben gedaan?
En Tom rent je achter na naar je kamer.
Je ligt te huielen op bed en je merkt dat.....
IK WIL MINSTENS 5 REACTIES
Je zegt je hele leven op voor je zussie
Oke.
Je zusje stella heeft alleen pijn aan haar elleboog en dan geef je je hele leven op voor je zusje?
compleet gestoord
Alleen maar omdat je niet met TH kan opschieten springe van je Villa af niet slim.
Je kan ze ook ontlopen
Reageer (7)
mixtens 5 reacties??had het maximum op 12 gezet
1 decennium geledeney je quiz is top meid zeker doordoen
spr quiz
1 decennium geledenvolgende plzzzzzzzzz
1 decennium geledeney hopelijk is de volgende er snel
1 decennium geledenze zijn heel goed!!!
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeext:D:D:D
1 decennium geleden