DJ GIRL! 14
het duurde even maar bijna niemand maakt hem meer.
als dat nog zo heel lang door gaat stop ik ermee.
Story het laatste stuk van nr. 13:
Missy:Bedankt.Jessica. Jij:Graag gedaan meis. Je gaat weer liggen. Missy:Jessica? Jij:Ja? Missy:Nee laat maar. Jij:Zeg maar. Missy:Als je straks slaapt mag ik je dan wakker maken als Sander er is? Jij:Ja tuurlijk meisje. Missy:Keej bedankt. Jij:Geen dank. Je doet je ogeb dicht en valt in slaap. *3 kwartier later* Je word wakker van gegil. Je kijkt op en ziet een jongen Missy bij de arm pakken. Hij schreeuwd in haar gezicht: DUS DIT KRIJG IK TRG?! NADAT IK ALLES VOOR JE HEB BETAALD WAT JE MAAR WOU!? DAN MAAK JE HET UIT?! JE HEBT NU ALLES WAT JE WILT! Hij trekt haar van het bed en gooit haar met vaart op de grond. Missy:Nee niet doen! Je kijkt vanuit je ooghoek waar zijn hand heen gaat. "EEN MES!" Je pakt een schoen en gooit hem tegen zijn hand. De jongen kijkt je kwaat aan. En loopt naar je toe. Je stapt uit het bed en gaat voor hem staan. Jongen:Zo dus je wou mij tegen houden om Missy iets aan tedoen! Jij hebt zeker gezegt dat ze het uit moest maken hé?! Je pakt hem bij z'n arm en draait die op z'n rug. Jij:Ja dat heb ik gezegt! En je duwt hem tegen de muur. Je ziet niet dat hij met z'n andere hand het mes wilt pakken. Missy:Jessica! Je kijkt en pakt het mes af. Jij:Zo dom ben ik ook weer niet. Ik ken haters wel dot heb ik al vaak genoeg meegemaakt. Dus jou kan ik prima aan.
Missy drukt op iets. Er komt een dokter aan. Dokter:Wat moet dit allemaal? Missy:Hij. En ze wijst naar Sander. Je laat hem los. Je loopt net weg. Missy: Sander! NEE NIET DOEN! Je kijkt om en_____________
Er was een betere tijd dan dit!
En________ Je bent telaat. Je valt op de grond met je hoofd tegen een kastje. Alles word zwart.
*Missy Pov*
Je gelooft je eigen ogen niet! Daar ligt ze! Je word zo boos en pakt het mes wat op de grond ligt. Je weet niet wat je gebeurd maar je steekt in 1x Sander neer. Je laat het mes valle uit je handen. Je keek naar de grond. Jij: Dit is niet gebeurd!! Je kijkt bang om je heen. Er komt een man naar je toe. Het is je oom. Oom:Jessica? Jij: Oom u kent haar niet. Oom:Het is me dochter die moet ik tog zeker wel kennen. Je kijkt geschrokken. En dan kijk je nog eens een keer naar Sander. Je kijkt bang naar de dokter en vraagt:I-i-is h-h-h-hij d-d-d-dood? De dokter voelt aan zijn pols en knikt ja. Je ogen vullen zig met tranen. Als je moeder wist dat je dit had gedaan was je er niet meer. Een marokaans meisje hoort zoiets niet tedoen. Jij: Oom mag ik bij u wonen? Oom:Waarom dat? Jij:Ik wil niet meer naar huis. Je oom neemt je in z'n armen en zegt:Je weet dat je altijd bij ons mag komen. Het mag meisje. En Jessica zal het vast heel leuk vinden. Je kijkt bang en zegt:
Is dit wie ze is?
Is dit wie ik ben?
Is dit wie we allemaal zijn?
Bestaat de wereld echt uit goed en kwaad?
Er zijn zoveel vragen.
Maar ik zal nooit antwoord krijgen op mijn vragen.
Ik zal geen antwoord krijgen op de vraag"Waarom leven we anders dan in Marokko?"
Daar is geen goed antwoord op.
Iedereen heeft een ander antwoord.
Zoveel vragen.
Zo weinig antwoorden.
Ik zal zoeken naar de antwoorden.
Je schrikt op. Oom:Wat was dat opeens? Jij:Geen idee dat heb ik vaker opeens zeg ik een gedicht op. Oom:Het is wonderbaarlijk.En het gedicht was prachtig. Je kijkt naar de hand van Jessica. Hij beweegd! "Nee nee nee! Dat kan niet!" Zegt een stem in je hoofd. Je kijkt nog eens goed. Hij beweegd weer! Jij:Ze leeft nog! Der hand bewoog! Iedereen kijkt naar de hand. Hij beweegd weer! Je oom en de dokter tillen Jessica op en leggen haar op bed.
Dan komt er een klein meisje van een jaar of 5 6 naar binnen rennen. Het meisje schreeuwd:ZUS! ZUS! Dan kijkt ze me aan en zegt heel bot:Wat moet je van me zus!? Dan komt er een jongen met een pet op en een jongen met zwart haar naar binnen. Je kijkt rond en flapt eruit: Oke wie zijn dit allemaal?! Kunnen ze niet oprotten ofzo het is geen bezoekuur! Iedereen kijkt je aan. Je oom: Dit is Stella je nichtje en dat is Tom en Bill vrienden van Jessica. Jij:O sorry Je kijkt naar de grond en gaat maar weer in je bed liggen. Jessica doet der ogen open en kijkt om der heen. Ze lijkt nogal vrolijk. Jessica:Tom!Bill!Stella!Papa!Missy! En ze kijkt je met glinster ogen aan. Ze lacht haar ogen lachen alles lacht van haar. Ze is zo gelukkig met wat ze heeft. Jij:Ik denk dat ik even ga lopen. En je stapt weer uit bed en loopt de kamer uit. Je wilt het niet zien hoe gelukkig iemand is. Je pakt vanavond gwn je spullen en gaat weg. Waar heen is alleen nog maar de vraag.
sorry voor de korte uitkomst volgende keer word hij langer.
Reageer (2)
beetje raar maar origineel
1 decennium geledenVERDER
1 decennium geleden