Na de pauze hadden we mentorles. Man ik haat dat zo he, mentorles. Maar ja, nu zie ik wel bij wie ik in de klas zit want volgens mij heb ik nog niet een les gehad vandaag met álle kinderen uit mijn mentorklas. Het enige wat ik weet is dat ik met Sean en Sasja in de klas zit, aan de rest heb ik het niet gevraagd. Maar ik heb zo'n gevoel dat Mike,Jessica,Angela en Erik bij ons in de klas zitten, want ze lopen in de zelfde richting als wij doen. Helaas lopen Bella enzo ook achter ons aan, ik hoop dat die toch echt in een andere klas zitten. We liepen het lokaal in en gelukkig liepen Edward en Bella door. Alice en Jasper liepen het lokaal wel in, maar dat is niet zo'n ramp. Sean en Eric gingen voor Sasja en mij zitten, wat betekende dat Mike alleen moest gaan zitten. Hij begon wat te mopperen maar niemand schonk hem aandacht. "Nou mensen, allemaal een leuke vakantie gehad?" vroeg meneer Zheng. Fijn, heb ik die gast wéér als mentor. Sasja vond hem heel aardig maar ik kan echt niet met hem overweg. "Ik heb trouwens een klacht gehad vandaag" zei meneer Zheng en hij keek in de richting van mij en Sasja. Ik keek de leraar aan alsof mijn neus bloedde. "Heeft u het tegen mij?" vroeg ik verbaasd. "Erg grappig Christine" zei meneer Zheng. "Pardon? Wat doe ik nou weer verkeerd" zei ik verontwaardigd. "Ben je nou gewoon aan het acteren of ben je zo dom?" vroeg de leraar. "Nou ik ben niet dom dat weet u zelf ook wel. Kijk maar naar mijn cijfers van vorig jaar" zei ik met een grijns. "Nou dan kan je goed acteren dus" zei hij snel. "Ehm, nee ik kan niet acteren daar ben ik best slecht in" zei ik met een grijns. "Zoals ik net al zei, ik heb dus een klacht gekregen vandaag over twee personen. De klacht was dat de twee dames vervelend deden tijdens de les en een van de twee had een grote mond" zei meneer Zheng en hij keek alweer naar mij. "Oh, u had het dus echt over mij?" vroeg ik verbaasd. "Christine!" riep meneer Zheng. "Ja?" vroeg ik met een glimlach. "Zou je je mond ook een poosje dicht kunnen houden?" vroeg hij. Ik stak mijn vinger op. "Zeg het maar" zuchtte hij. "Voor hoe lang moet dat dan?" vroeg ik. Meneer Zheng gaf me een boze blik en ging toen weer voor aan in de klas staan. "Oke, dat terzijde we gaan nu even kijken wie er afwezig zijn" zei meneer Zheng. Hij pakte de lijst en hij keek naar de namen. "Nou, van de eerste weten we wel dat die er is" zei meneer Zheng en hij keek mij aan. Ik zwaaide even naar hem en ging toen uit het raam staren. Ik hoorde vaag de naam van Alice Cullen en daarna hoorde Jasper te volgen maar die kwam niet. "Wat zei u?" vroeg ik verbaasd. "Ik zei Edward Cullen. Misschien moet je even opletten" zei meneer Zheng licht geïrriteerd. "Maar Edward is er niet" zei ik. Meneer Zheng keek de klas rond en zag dat Edward er inderdaad niet was. "Verrek, je hebt gelijk" mompelde hij. "Misschien moet u even opletten, u bent tenslotte bezig met de absenten en u ziet er gewoon een over het hoofd" zei ik met een brede grijns. Meneer Zheng werd rood en ging snel verder met de namenlijst. Fijn, Bella zit ook in deze klas. Dit jaar wordt echt een hel! Op dat moment kwamen Edward en Bella de klas ingelopen. "Sorry we moesten even wat regelen" zei Edward en hij en Bella gingen snel zitten. Meneer Zheng knikte wat maar ging er verder niet op in. "Jemig hee, als wij praten krijgen we direct gezeur en wordt er geklaagd en die twee komen gewoon tien minuten te laat en daar wordt helemaal niks over gezegd" siste ik. "Sommige mensen zijn gewoon het lievelingetje van de leraar" zei Sasja en ze keek Bella aan. Bella werd rood en Edward keek ons boos aan. Ik grijnsde breed naar Edward en gaf hem een knipoog. Edward wist niet hoe hij moest reageren en hij keek snel de andere kant op. "Die gast is raar" fluisterde Sasja. "Je meent het" mompelde ik. "Oke klas, ik heb een opdracht voor jullie" zei meneer Zheng. "Jullie gaan in groepjes van twee werken aan een project" zei hij met een brede grijns. "Een project? Direct de eerste dag? Wij hebben ook een leven hoor" zei Jessica boos. "Dat weet ik, maar dat maakt mij niet uit" zei meneer Zheng met een grijns. "Mogen we zelf de groepjes maken?" vroeg Jessica vervolgens. "Nee die heb ik gemaakt" zei meneer Zheng met een grijns. "Fijn, zul je zien dat ik met een loser opgescheept zit" mompelde ik. "Oke dit zijn de groepjes: Christine en Bella..." zei meneer Zheng maar hij kon niet verder gaan. "Dit meent u niet" riep ik boos. "Jawel dit meen ik wel" zei meneer Zheng met een grijns. "Volgens mij doet u dit expres" zei ik boos. "Inderdaad, ik stop de mensen die niet goed met elkaar overweg kunnen bij elkaar in een groepje" zei hij met een grijns. "Nou dan kan Christine beter samen met u gaan meneer!" riep Sasja met een grijns. "Nou dan zal ik jou partner ook even bekend maken, Sasja mag samen werken met Edward" zei meneer Zheng met een grijns. Sasja haar gezicht werd lijkbleek. "Het is geen één april vandaag, dat weet u?" vroeg Sasja. "Dat weet ik" zei meneer Zheng lachend. "He verdorie!" riep Sasja en ze gooide haar etui zo de klas door. Hij knalde met volle vaart tegen het hoofd van Mike aan. "Eh, oeps" mompelde ze en ze keek snel de andere kant op. Dit project gaat echt leuk worden! NOT! Nadat alle groepjes bekend waren mochten er vragen gesteld worden. "Waar moet het over gaan? Want dat is wel handig om te weten" zei ik. "Dat moeten jullie helemaal zelf bepalen, maar jullie moeten het wel door mij goed laten keuren voordat je er aan gaat beginnen" zei meneer Zheng. Fijn, dat wordt nog lastig ook!

"Eh Christine, zou ik je even kunnen spreken?" vroeg Bella aan het einde van de dag. "Wat moet je?" vroeg ik boos. "Nou ja eh.." stamelde ze en ze werd rood. "Ik wacht" zei ik met een fake smile. "Ik dacht, misschien kunnen we vandaag bezig gaan met het onderwerp van ons project. Dan zijn we er ook sneller van af" mompelde Bella. "Hmm, je hebt nog best goede ideeën" zei ik met een glimlach en dit keer was het een echte. "Gaan we dan naar jou huis of naar mijn huis?" vroeg Bella. "Mij maakt het niet uit, zolang jij maar rijd" zei ik met een glimlach. "We gaan wel naar mijn huis en dan breng ik je later wel naar huis ofzo" zei Bella met een glimlach. "Deal, ik kom er zo aan even nog wat spullen pakken" zei ik en ik liep richting mijn kluisje. Ik haalde wat spullen eruit en liep toen weer weg. "Waar ga je heen?" vroeg Sean verbaasd. "Naar Bella" zei ik met een glimlach. "Maar, dat is een echte glimlach" zei Sasja verbaasd en ze kwam naast Sean staan. "Klopt. Hoe eerder we hier mee beginnen hoe eerder ik er vanaf ben" zei ik met een grijns en ik liep weg.

Reageer (7)

  • Leaf

    "Een project? Direct de eerste dag? Wij hebben ook een leven hoor" zei Jessica boos. "Dat weet ik, maar dat maakt mij niet uit" zei meneer Zheng met een grijns.

    "Inderdaad, ik stop de mensen die niet goed met elkaar overweg kunnen bij elkaar in een groepje" zei hij met een grijns. "Nou dan kan Christine beter samen met u gaan meneer!" riep Sasja met een grijns.
    Bij deze stukjes ging ik echt stuk :Z.
    leuk geschreven ;D

    1 decennium geleden
  • MsNowOrNever

    Superleuk verhaal!
    Snel verdeerrrr!!! <3

    1 decennium geleden
  • AloyAuditore

    Genius xD Please, Laat me gewoon knallende ruzie krijgen met Edward, en laat me maar meteen mijn hand breken ofzo, heb ik ook wat te lachen hier xD


    Snel weer verder!!! :D

    Xxx,

    Btw; hehe, nu heeft mike auw, jmmr da k de klas nie ben uit gestuurd xD

    1 decennium geleden
  • DewiiS

    Love it(H)
    Heeeeeeeeeel snel verder! <33

    1 decennium geleden
  • Fischer

    Domme Bella bah wat heb ik toch een hekel aan haar xD
    Snel verderr <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen