een bete foto van jou

Jij bent shinku in deze hele serie! Pica hierboven het meisje met het rode capje en kelding dat is hinku de rest vertel ik nog wel.


'shinku!' jou naam klonk nog in je horen.
Je meester (de maker van jou) Had jou naam gezegt en hij zei ook dat je goed voor de mensheid moest zorgen.
'SHINKU! KOM NAUW EENS HIER JIJ STOMME POP!' gierde het door de slaapkamer van nina! een ordiar,verwend kreng. VOorzichtig kwam je onder het bed vandaan.Ninja begon je uiteschelden en liet je op de kop hangen in het raam. Je mocht haar niks aandoen je had het beloofd maar soms!. Je voelde dat het dit keer anders was.Nina pakte je weer en stopte je in de kist.'IK BEN HET ZAT!'hoorde je haar roepen.'JE KOMT ER PAS UIT ALS IK DAT ZEG!'riep nina!. Je moest doen wat je meesteres zei dus je bleef erin. Maar je wist niet dat nina je er nooit meer uit zou halen!. Daar zat je dan 3 jaar lang! opgesloten en het enige wat je had was haat en woede. je had nina nooit iets aangedaan waarom was ze zo boos op jou. Plots begreep je het! er waren mensen die lief waren of vol woede zat. er gingen 12 jaren voorbij en uiteindelijk voelde je dat dit de dag was. Deze dag was speciaal en ja hoor je werd naar een ander persoon gestuurd om die te helpen. Toen hij je opwond was je trots en blij. Hij kusde je hand en ook hij kreeg een ring ps zijn naam was yunn. Je lachde en vanaf nu was hij je dienaar!. Toen begon een nieuw avontuur voor jou. En een zoektocht naar de andere zusters!.

en?! deel 2!?(Y)

Reageer (2)

  • Panieroos

    Shinku's eerste master was sara
    Maar dit verhaal is leuker

    1 decennium geleden
  • Morgenster

    leuk ik volg de serie.
    past er heel goed bij

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen