Fairy Malfloy 59!
ik kijk op zijn horloge en zie dat we er over een uurtje zijn. hand in hand lopen we naar buiten,in ons zweinstein gewaad. ik kijk snel even inde spiegel van het toilet zodat niemand iets kan zien en dan gaan ik naar Hermelien en Ron. 'waar is Harry?' vraag ik. 'oh daar ben je! we zochte nje al' 'ja ik was bij Carlo' zeg ik. 'oh ja Harry is bij Cho' zegt ROn knorrig. 'wat scheelt er met hem' vraag ik geluidloos aan Hermelien. ze haalt haar schouders op.dan komt Harry binnen,ze klede zicht om,terwijl ik wat dromerig naar buiten zit te staren. 'naar wat kijk je 'vraagt Ron. aangezien het buiten regent is er niet veel te zien. 'oh niets,ik was aan het denken aan het nieuwe schooljaar''je broer kwam ook nog langs,hij wist duidelijk iets meer over wat er dit schooljaar gebeurt''ochja...we zullen het sebiet wel horen' zeg ik vrolijk en ik huppel bijna naar buiten,de regen in.
hey menjes! 59 al bijna 60
ik wil iedereen bedanken die al n reactie heeft achtergelaten en natuurlijk hoop ik op nog meer reacties!
have fun!
xxx
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (3)
ikke lieven jouw serie!!!
1 decennium geledenxxx
mooi
1 decennium geledensnel verder he <3
xx
SUPERUSPERSUPER!! <33
1 decennium geledenVerdeeeerr! ^^