Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • TimeIsMoney

    Ohmygosh ik weet dat er nog een hoofdstuk is en dat ga ik ook nu lezen maar eerst effe dit:
    1] Ik zit hier te huilen...oké bijna huilen maar voor mij is dat hetzelfde. Jack+jij mogen niet dood :(.
    2] Ik begon super hard te lachen omdat Suraya het heeft uitgemaakt met Zack voor Kevin. (lol)

    1 decennium geleden
  • Sophietje

    OMG O.O

    Hoe kon je Jack dood laten gaan?
    En Emma ook nog bijna o_O

    SNEL Verder :P

    1 decennium geleden
  • Sharnios

    OmgOmgOmg. Dit is zoooooooooooooooooooooo zieliiiiiiiiig D:
    SCHNEEEEEL VERDEEEEEEEEER!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • Ohmygaskarth

    Omygod. Besef je wel dat ik juist heb moeten wenen ? Ik dacht dat ik zelf dood zou gaan ;o je hebt zojuist mijn hart gebroken jij vuile barbaar ! Als je nu niet snel voort gaat hé, dan hé, dan hé, dan stuur ik je toch nog de 'straight to lauren' dvd op ;o & dan ben je een gemene saddist !
    Oké, sorry, ik was geshokeerd (a) dus ; ik vind hem weer eens héél héél héél erg goed ! & je moet snel verder anders ga ik nooit meer kunnen slapen & dan word ik cranky ;o heb je btw je glamour kills kleren al ? ;D -oké, sorry xd- & ik wil Zack wel hoor (a) Zack is nog sexy ;p & jack kan niet dood zijn Eline, dat zou niemand in welk universum dan ook overleven! dus ; SNEL VERDER ! dat is een bevel (a)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen