"De vakantie is echt snel voorbij gegaan" zuchtte Sean terwijl hij een plukje van mijn haar goed deed. "Oh shut up" zei ik en ik sloeg met een kussen in zijn gezicht. Dat had ik beter niet kunnen doen, want het draaide uit op een kussengevecht. Ik sloeg Sean zo hard dat hij van het bed af viel, maar doordat ik zo'n vaart had vloog ik achter hem aan. Ik viel lekker zacht omdat ik boven op Sean was gevallen. "Sorry, gaat het?" vroeg ik terwijl ik mijn lach probeerde in te houden."Uhuh, maar wil je van me af gaan?" zei Sean. Ik rolde snel van hem af en keek hem lachend aan. Sean grijnsde terug en pakte mijn hand vast. Ik staarde naar onze handen. Afgelopen vakantie ben ik veel bij Sean en Sasja geweest. We hebben veel dingen met zijn drieën gedaan, of met zijn vieren. De ene keer was Eric erbij, de andere keer was Jacob erbij. We zijn ook een aantal keer met zijn allen -dan bedoel ik het groepje van school zoals Jess, Mike blablabla- naar het strand geweest. Jacob was er ook bij, samen met Quil en helaas ook met Embry. Embry negeert me nog steeds, hij is echt nog steeds boos op me. Maar ja, ik vind het wel best. Als hij het zo wilt spelen vind ik het goed, hij is degene die er last van heeft. Ik ben gelukkig, nou ja, bijna gelukkig. Diep van binnen voel ik nog steeds iets voor Edward. En dat is niet zomaar iets, nee ik houd van hem. Soms twijfel ik aan mijn gevoel voor Sean, vind ik hem echt leuk, of doe ik dit om Edward terug te pakken? Nee dat doe ik niet, zo diep ben ik niet gezonken. Toch? "Chris, waar denk je aan?" vroeg Sean terwijl hij in mijn hand kneep. Ik keek Sean even verbaasd aan en glimlachte toen. "Oh gewoon aan de vakantie, hij is zo snel voorbij gegaan. Morgen moeten we gewoon alweer naar school" zuchtte ik. "Ja hallo! Ik moest net mijn mond erover houden en dan ga jij er over na denken. Lekker logisch" zei Sean terwijl hij met zijn ogen rolde. "Het is jou schuld dat ik daar aan moest denken" zei ik verontwaardigd. Sean keek me verbaasd aan. "Het is zo, ga niet ontkennen" zei ik. "Maar, ik ontken toch ook niet?" vroeg hij verbaasd. "Klopt, maar ik dacht ik zeg het even voordat je gaat ontkennen" glimlachte ik. Sean wou wat zeggen maar ineens vloog de deur open. "Chris, het is tijd!" riep Sasja terwijl ze ons even verbaasd aankeek. "Oke ik kom" zei ik en ik sprong op. "Wat gaan jullie doen?" vroeg Sean verbaasd en hij stond ook op. "We gaan met de meiden uiteten, met de nadruk op meiden dus jij mag niet mee" grijnsde Sasja. "Maar..." begon Sean. "Nee je gaat niet mee" glimlachte ik en ik drukte vluchtig een kusje op zijn mond. Daarna liep ik snel achter Sasja aan. Voordat ik Sean zijn kamer uit ging keek ik hem nog eens aan en glimlachte naar hem.

"Waarom lagen jullie eigenlijk op de grond, het bed ligt toch lekkerder?" vroeg Sasja verbaasd. "We deden een kussengevecht en toen sloeg ik hem iets te hard zodat hij van bed af viel. Maar ik had een beetje te hard geslagen want ik viel zelf ook" glimlachte ik. "Sukkeltjes" zei ze met een brede grijns. "Zeg jij, jij reed net door rood" zei ik terwijl ik mijn tong uit stak. "Niet waar!" zei Sasja geschrokken. Ik keek haar grijnzend aan. "Wel?" vroeg ze angstig. "Jup" glimlachte ik. "Oh shit oh shit" zei ze paniekerig. "Mens, relax. Het is goed gegaan en er is geen politie. Op het moment dat jij het stoplicht passeerde ging hij op rood, dus er had niks kunnen gebeuren. Anders had ik je ook wel gewaarschuwd hoor" zei ik. "Ja oke" mompelde ze en ze richtte zich weer op de weg. Ze lette heel goed op het verkeer, waarschijnlijk omdat ze bang is om nog een fout te maken. "Met wie gaan we nu eigenlijk allemaal uit eten?" vroeg ik toen we bij het parkeergedeelte van het restaurant aankwamen. "Jess, Angela en helaas Bella" antwoordde ze. "Bella?" vroeg ik verbaasd. "Ja, Angela en Jess wouden dat, Angela is logisch en Jess wou het volgens mij om jou te pesten" zei Sasja. "Dat was te verwachten" mompelde ik. Stomme Jessica, ik mag haar niet en toch ga ik met haar uit eten. Best raar eigenlijk maar ja we zitten nou eenmaal in hetzelfde vrienden groepje. "Nou there we go" mompelde ik en ik stapte uit. Sasja stapte ook uit en volgde me. "Het wordt vast leuk" zei ze met een glimlach. "I hope so" zei ik met een glimlach. We liepen naar de ingang van het restaurant want daar hadden we afgesproken. Er stonden al een aantal mensen voor de deur te wachten, maar meer dan drie. Er stonder er zes. "Gaan er nog meer mensen mee?" vroeg ik verbaasd. "Niet dat ik weet" zei Sasja. Ik keek nog eens goed en zag dat Alice, Rosalie en helaas Edward er stonden. "Alice, Rose! Wat doen jullie hier?" vroeg ik verbaasd terwijl ik mijn armen om Rose haar nek sloeg. Rosalie sloeg haar armen ook om mij heen en gaf me een knuffel. "We zijn hier om Bella te dumpen" fluisterde ze. "Klinkt goed, rivier?" vroeg ik zacht. Rosalie keek me met een grijns aan. "Kon dat maar" fluisterde ze terug. Daarna gaf ik Alice een knuffel. "Niet zo gemeen doen mevrouwtje" fluisterde ze. "Ik hield me in" zei ik met een grijns. "Eten jullie twee ook mee?" vroeg Sasja met een brede grijns. Ik zag dat Jessica het niet leuk vond dat Sas dat vroeg. "Nee sorry, andere keer. Wij houden Eddie gezelschap" zei Rosalie met een fake glimlach. "Kunnen Emmett en Jasper dat niet doen?" vroeg Sasja met een glimlach. "Nee, dat is niet genoeg voor hem" zei Rosalie. Ik draaide me om naar Edward en keek hem boos aan. "Aan jou heb je ook echt niks he" zei ik boos. Alice, Rosalie en Sasja keken me alledrie verbaasd aan. Jessica en Angela konden hun lach niet inhouden en Bella wist niet wat ze moest doen. "Nou dan zie ik jullie morgen op school wel" zei ik met een glimlach tegen Alice en Rosalie. Daarna liepen we met zijn allen naar binnen. Nou ja, zonder Edward, Alice en Rosalie dan..

Reageer (5)

  • Leaf

    Ik vind Ed nog steeds lief.
    Ze komt wel bij hem terug ghehehe(zip)

    1 decennium geleden
  • AloyAuditore

    OMG xD Ik ben net zo erg xD

    Stomme eddie '-,-

    LIEF BROERTJE :D

    Snel weer verder :D

    Xxx,

    1 decennium geleden
  • Fischer

    Hahaha stomme Eddie ook :x
    Dat hij Bella is een keer gaat dumpen xD
    Snel verderr <3

    1 decennium geleden
  • DewiiS

    HahahaxD
    Snel verder! <33

    1 decennium geleden
  • LunaMar

    super! snel verder, bedankt voor het melden weer doen? X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen