Dancing
O ja drop$hot en ik gaan een IHOP beginnen
7 december 2009
Ik wordt wakker in een leeg bed,, en dus klopt er iets niet. “”Robert” zeg ik zachtjes,, straks slaapt hij ergens en maak ik hem wakker. “Goeiemorgen schoonheid” Robert komt binnen met een dienblad,, “Ik heb je keuken geplunderd,, hoop dat je het niet erg vindt” Ik schudt mijn hoofd,, “Ik vind het al lief dat je zoiets doet” Hij zet het blad op mijn nachtkastje neer en pakt er iets af. “He who wants a rose must respect the thorns” Ik kijk hem niet begrijpend aan,, maar hij geeft me een kus op me voorhoofd. Ik neem aan dat hij bedoelt dat hij respect voor me heeft.
Opeens vliegt de deur open en staat Sarah daar,, “sorry wou niet storen” zegt ze maar weglopen doet ze niet. “Gaan jullie vanavond mee stappen??” Robert kijkt me eens aan,, hij begrijpt er waarschijnlijk niets van,, en ik knik “En nou oprotten” zeg ik grappend. Ze draait zich om en loopt weg. “doet ze dat vaker” vraagt robert verbaasd. “er gaan illegale kopieen rond van mijn huissleutel” zeg ik serieus. Hij lacht,, “wat een brutale inbrekers tog van tegenwoordig”
Samen proberen we te ontbijten op me bed. “Ik heb egt honger” zegt robert,, “dus als je dit keer weer ermee wilt gaan gooien zal ik je moeten straffen” en hij neemt een hap van zijn broodje. “oe klinkt spannend” hij port een keer in mijn zij maar we eten veder in stilte.
Dan gaat robert zen telefoon,, “sorry deze moet ik ff nemen” en hij loopt de kamer uit. das vreemd,, je kan tog ook gewoon hier bellen. Ik sta op en loop naar de deur,, waar ik hem maar ga afluisteren. “ja ik heb bij haar geslapen” hoor ik hem zeggen “ik kom straks langs dan zal ik het je bewijzen” hoe bewijzen. Hij mompelt nog wat en ik loop snel naar de kast en doe alsof ik wat uit zoek. Wat zou hij bedoelen met bewijzen,, en aan wie. “Ik zou die groene aan doen” men engel wijst naar een groene trui. Ik pak de trui en een broek en loop naar de douche. “Ik moet zo gaan” Robert pakt zijn spullen en loopt naar me toe. “zal ik je rond 8 uur ophalen,, kunnen we eerst samen nog wat drinken” Ik knik en druk een kus op zijn lippen. “Tot straks lieverd” hij trekt zen trui aan en loopt weg. Die broek krijg ik later wel terug,, eerst sasja bellen.
“met sasja” hoor ik haar vrolijk zeggen. “Noodgeval,, hier komen,, nu” zeg ik en ik hang op. Ik ijsbeer heen en weer tot ze binnenkomt vallen. “wat is er aan de hand” hijgt ze buiten amen. “Er klopt iets niet aan robert,, hij doet vreemd en dan nog die dromen” “Ho,, wacht,, stop. Welke dromen” Ik leg haar het verhaal van de dromen uit,, en dan wat ik vanmorgen gehoord heb. “Ik denk dat je met hem moet praten,, misschien bedoelde hij het niet zo” we zitten op mijn bank,, en sasja heeft zijn arm om me heen geslagen. “Maar wat nou als het wel zo is als ik denk,, wat moet ik dan” Ze kijkt me aan en ik snap wat ze bedoelt.uitmaken.
Ik zit alleen op de bank,, sasja mmoest naar huis toe ff eten en zich klaarmaken. Zij rijdt met moniek en brooke mee,, en ik met robert en spreken dan daar af om 1 uur. Ik heb besloten dat ik tog maar eerst met robert ga praten,, anders blijf ik er mee zitten. Ik bedenk hoe ik alles ga uitleggen en zie wel wat er van komt,, op zo'n gesprek kun je je nooit helemaal voorbereiden.
Het is 8 uur en er wordt aangebeld,, het is alles of niets op dit moment. Ik open de deur en zie sasja er staan,, “succes moppie” ze duwt me een kusje op me kaak en loopt weg wanneer er een auto op de oprit verschijnt. “Hey lieverd” robert komt eraan gelopen met James,, whoepie. “hey sweetie” hij drukt zijn lippen even op de mijne en loopt dan naar binnen. “hey nikki” ik knik een keer naar james en gebaar hem dan ook naar binnen te lopen. daar gaat mijn kans om met robert te praten.
“willen jullie wat drinken??” ik zal maar beleefd zijn. “Ja,, heb je koffie” vraagt James overvriendelijk. “alleen een pak” zeg ik grappend. Sorry ik heb egt geen idee hoe je koffie moet zetten. “Doe maar gewoon cola hoor lieverd” zegt Robert.
Nadat we wat gedronken hebben,, blijft James nog steeds zitten. Rond 10 uur biedt Robert hem een biertje aan,, wat James natuurlijk meteen aan neemt. En na het eerste biertje nemen ze er nog een,, en nog een. Zo zit ik om half 1 klaar om te gaan stappen,, met een dronken James op mijn bank en een Robert die het allemaal wel goed lijkt te vinden.
“Sgatje gaan wij zo??” vraag ik nadat James zijn zoveelde sexuele opmerking heeft gemaakt. Hij knikt,, “Zullen we James ff bij het cafe afzetten??” ow fijn,, moet ik ook nog bij dat geval in de auto zitten. “Ik bel een taxi” Ik loop naar boven,, hoe sneller de taxi er is hoe sneller ik van James de Freak af ben.
Gelukkig komt de taxi snel,, “zullen wij achterin zitten??” fluister ik in Robert zen oor. “Het is geen goed idee om James naast de bestuurder te zetten” “Het is ook geen goed idee om hem naast mij te zetten” en ik stap naar buiten. Beide komen me achterna,, alleen James hangt half over Robert. Gelukkig heeft mijn engel geluisterd,, en komt Robert bij mij achterin zitten. “dank je” fluister ik in zijn oor. Ik zie nog net hoe hij me een knipoog geeft,, en trekt me dan dichter tegen zich aan.
Uiteindelijk komen we om half 2 aan in de club. James was te dronken om alleen vanuit de auto naar binnen te lopen,, en hebben we dus naar binnen moeten brengen. “Hey moppie ben je er eindelijk” moniek vliegt me om de hals,, “en dit moet je nieuwe scharrel zijn” en ze wijst naar Robert. Ik knik,, “Nu je het weet,, weet je waar je met je handen vanaf moet blijven” ze lacht,, maar ik meen het. “hebben jullie al gepraat” sasja komt erbij staan,, gelukkig. “Nee,, maar dat komt nog wel voordat we iets gaan doen” Robert heeft er blijkbaar genoeg van en komt dicht achter me staan. “Willen de dames wat drinken” We geven allemaal onze bestelling door en terwijl robert het drinken haalt,, lopen wij naar de hoek.
Eigenlijk komen alleen sasja en ik daar,, want de rest vind een mooie jongen om mee te dansen. “wat is er vanavond nou gebeurd” vraagt ze zodra we zitten. Ik vertel haar over James en ondertussen is Robert erbij komen zitten. Hij verstaat ons gelukkig niet en blijkt zich te vermaken met het frunnikken aan mijn haar.
“gaan we nog dansen” na 10 minuten is hij het tog zat en kijkt me heel lieff aan. “Kom mee dan” ik sta op en trek hem mee,, “Jij vermaakt je ook wel he” zeg ik tegen sasja,, die alweer aandacht heeft voor een of andere jongen. “Ja ja,, ga je vriendje maar opgeilen” “Lijkt me een goed idee” fluisterd Robert in me oor,, terwijl hij me verder mee trekt.
Voor we bij de dansvloer belanden duwt Robert me eerst tegen de muur. “sorry van James” hij kijkt me aan vanonder zijn wenkbrauwen. “geeft niet” mompel ik,, hij haalt met zijn hand mijn kin omhoog en zijn gezicht is aardig dicht bij. “Hij heeft je beledigt of niet” ik ben te geobserdeerd door zijn lippen dat ik alleen maar kan knikken. “met zen vunzige grappen” ik knik,, ow ik wou maar dat hij me gewoon zoende. “en zijn dronken kop” ik lach en knik weer. “heeft hij je ergens aangeraakt” je hoort de walging in zijn stem. “nee” is het enige wat ik kan zeggen. “vind je het eng dat ik zo dichtbij ben” “Ik wil juist dat je nog dichterbij komt” hij brengt zijn hoofd iets dichterbij,, “zo beter” Ik schud mijn hoofd,, “Nog steeds te ver” Hij komt nog een stukje naar voren zodat zijn lippen egt 1 mm van de mijne verwijderd zijn,, “Zo beter” Ik schud mijn hoofd en druk mijn lippen op de zijne. Zijn handen brengt hij naar mijn middel en trekt me tegen hem aan. Zijn tong likt over mijn lippen,, ik open mijn mond,, en zijn handen gaan verder omhoog en nemen mijn shirtje mee. Hij streelt met zijn handen mijn rug,, en met zijn tong mijn gehemelte.
“huur tog een kamer” ruw worden we onderbroken met deze woorden en Eke staat daarachter vet te lachen. “Was dit wel dichtbij genoeg” fluisterd Robert in me oor,, en ik knik.
We lopen verder naar de dansvloer,, waar er haast geen ruimte is zodat ik wel dicht bij Robert moet staan. We dansen een halfuurtje en gaan dan wat drinken. Dit doen we telkens tot het half 7 is,, Eke,, Sasja en Brooke hebben besloten dat ze shoarma gaan eten en wij blijven natuurlijk niet achter. We lopen met een andere groep jongens,, waar de rest blijkbaar mee bevriend is geraakt,, naar de shoarma boer. “Ik betaal dit keer” zeg ik bevelend tegen Robert,, hij heeft praktisch de hele avond drank voor ons betaald. “Ja,, ja,, het zal wel” we gaan in het midden aan de grootste tafel zitten,, en er komt een ober bij ons. “Wat kan ik jullie halen” Meteen begint iedereen vanalles door elkaar te schreeuwen waardoor de ober wanhopig rond kijkt.
1 voor 1 bestellen we wat we willen hebben,, en komen er nog meer mensen bij zitten. Op het laatst komt Tatum erbij staan,, “hmm er is geen plek meer,, mag ik bij jou op schoot” natuurlijk vraagt ze dat aan Robert. “We maken wel ruimte voor je” zegt Robert terwijl hij me handen pakt,, “neem haar stoel maar” Ik ga bij hem op schoot zitten en steek kinderachtig mijn tong uit naar Tatum.
Tot het eten er is flikflooien we een beetje,, en we zijn niet de enige. “als we zo doorgaan lijken we net een bordeel” gilt Eke over de tafel,, waardoor iedereen plat licht behalve Robert die het niet verstaat.
Ik eet heel snel,, wat er vast niet zo charmant uit ziet maar dat kan me niet zoveel schelen. “Honger lieverd” Robert eet rustig en kijkt me heel lieff aan,, waardoor ik me kapot schaam. “hoef je niet rood te worden hoor,, je bent sgattig als je zo eet” Ik draai me hoofd naar hem,, “het ziet er dus niet uit” “juist wel,, ik ken haast geen meiden die gewoon alles durven eten” Oke noemt hij me nou dik?? “en het kan hebben” Ik geef hem een kus,, “eet nu maar verder,, ik wil zo slapen” wanneer iedereen het eten op heeft,, betaal ik voor mij en mijn vrienden en belt Eke der vader die ons komt ophalen.
“Bedankt voor de lift” roep ik naar Youseff,, Eke's pa. Hij knikt en rijdt dan weg,, en wij lopen met zen drieen naar de deur. “Ik zal je hier maar gedag zeggen” Sasja loopt door naar binnen en ik draai me om naar mijn engel. “waarom,, je kan tog hier blijven. Je hebt gedronken” “Ik red me wel,, trouwens Sasja ligt tog bij je in bed” Ik schud me hoofd,, “ze kan ook in de gastenkamer” ik ga heel dicht tegen hem aan staan en begin wat aan zijn vest te plukken. “Oke,, als je het zo stelt” en hij gebaard me hem voor te gaan.
Een halfuur later lig ik weer in de armen van mijn engel,, waar ik me veilig voel. Maar tog heb ik het idee dat ik iets vergeten ben. Ik val tog in slaap,, maar rond 11 uur schrik ik wakker.
Robert zijn vreemde telefoongesprek,, gaat er door mijn hoofd.
Reageer (10)
waarom stop je nu?
1 decennium geledensnel verder!
echt super!
xxx
Samantha
VERDER<3<3
1 decennium geledenOEI! word steeds spannender ^^
1 decennium geledensnel verder
Als jij nu niet voort gaat, dan huil ik.
1 decennium geleden* men ogen vullen zich met tranen*
X x X(flower)
Snel verder !
1 decennium geleden