The Kiss
‘Nee Cesc, houd op’ gil ik lachend terwijl de door het park rennen. Cesc zit achter me aan met een waterballon. Mijn rode jurkje is op het moment nog droog, maar ik denk niet dat ik Cesc nog lang voor kan blijven. ‘Het is maar water, April’ roept Cesc, terwijl hij achter me aan blijft rennen. ‘Gooi het dan over jezelf heen, Cesc’ roep ik terwijl ik over me schouder kijk. ‘Dan beleef ik er geen lol aan’ roept hij. ‘Maar ik wel’ roep ik. Cesc zegt niets terug, maar komt steeds dichterbij. Uiteindelijk knalt er iets tegen mijn rug aan en ik voel water over mijn rug stromen. Ik draai me om, en zie Cesc met een lief lachje staan. Ik loop naar hem toe en geef hem dan een zacht tikje tegen zijn hoofd. ‘Dat was niet lief’ zeg ik. ‘Sorry’ grijnst hij. Hij meent er geen bal van. Hij slaat zijn armen om me heen, en knuffelt me stevig. Mijn hoofd rust tegen zijn borst, en ik voel me veiliger dan dat ik me ooit gevoeld heb. De vlinders vliegen door mijn maag heen. Cesc laat me iets naar achter, en kijkt me diep aan met zijn donkerbruine ogen. Dan sluit hij zijn ogen, en ik sluit de mijne. Wat ik daarna voel is onbeschrijfelijk. Twee zachte lippen op de mijne, en een extra bom vlinders ontploft in mijn maag.

Reageer (2)

  • Belgravia

    Heel snel verder ^^

    1 decennium geleden
  • Pia

    snel verder? (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen