0.03
“Gaat het wel?” vroeg Robin verbaasd toen ik de keuken in kwam lopen. “Ja hoor, gewoon een beetje moe” zei ik met een flauwe glimlach. “Moe van de was doen? Nou dat wordt nog wat” zei hij grijnzend. “Moet jij nodig zeggen, jij kon ook sommige voetballers niet bij poten tijdens het WK” zei ik grijnzend. Ik weet dat dat een gevoelige plek bij Robin is, maar zo gaat hij vast niet doorvragen. Robin draaide zich om en gaf me een gemene blik. “Ik krijg je wel” zei hij grijnzend en hij kwam steeds dichterbij. “Nee, je gaat niks doen” waarschuwde ik. “Oh ja wel!” grijnsde hij. Hij pakte me bij mijn polsen vast en in een beweging legde hij me op de grond. Ik heb geen flauw idee hoe hij het voor elkaar had gekregen want het ging veel te snel. Robin ging boven op me zitten en keek me grijnzend aan. “Wat ga je doen?” vroeg ik angstig. Zijn blik voorspelt niets goeds. “Ik ga jou een kieteldood geven” zei Robin grijnzend en hij begon me in mijn zij te kietelen. “Nee! Hou op!” gilde ik maar Robin ging door. “Alsjeblieft, je weet dat ik hier niet tegen kan” probeerde ik nog, maar het had geen nut. Ik probeerde overeind te gaan zitten maar Robin hield me tegen. “Dacht het niet schatje” fluisterde hij en hij prikte me in mijn zij. Ik schrok daar zo van dat ik omhoog vloog en Robin een kopstoot gaf. Robin had mijn actie niet verwacht dus hij zat me geschrokken aan te kijken. “Auw!” riep Robin verontwaardigd. “Ha eigenschuld” zei ik grijnzend en ik duwde Robin van me af. Daarna ging ik boven op hem zitten en was Robin de persoon die mij angstig aan keek. “En wat ga jij nu doen?” vroeg hij. “Dit” zei ik met een gemene grijns en ik boog voorover. Ik drukte mijn lippen op die van Robin en zoende hem. “Hmm dit had ik niet verwacht” fluisterde Robin. “Dat was ook de bedoeling” grijnsde ik en ik drukte mijn lippen weer op die van hem. Robin rolde ons om en lag dus boven op me. Hij drukte kusjes in mijn nek en opende zijn lippen. “Nee, niet doen” gilde ik. Ik had laatst al een zuigzoen van hem waardoor ik met sjaaltjes om naar school moest, no way dat dat weer gaat gebeuren! “Als ik jou was zou ik maar op het eten letten, anders verbrand het nog” grijnsde ik. Robin wist niet hoe snel hij moest opstaan en ging snel naar de pannen toe. Ik stond ook snel op en keek hem grijnzend aan. “Wist jij dat ik het gas al uit had gedaan?” vroeg Robin verbaasd. “Ja” grijnsde ik. Robin rolde met zijn ogen en pakte toen twee borden. “We gaan bij de tv eten” zei hij en hij schepte het eten op. Daarna drukte hij een bord in mijn handen en liep naar de tv toe. “Maar, wat als ik aan tafel wil eten?” vroeg ik verbaasd. “Dan ga jij aan tafel zitten” grijnsde Robin en hij plofte neer op de bank. “Oh, soms lijk je net een kleuter” zei ik en ik ging maar naast hem zitten. “Maar wel jou kleuter” grijnsde Robin en hij drukte een kus op mijn mond. Daarna begonnen we met eten en was het een poos stil.
“Ik kook de volgende keer wel weer, jij kan niet koken” zei ik met een grijns. “Nou joh, doe niet zo gemeen. Ik ben ook maar een mens” zei Robin verontwaardigd. “Maar oke, ik kook nooit meer” zei hij met een grijns. “Oke, je kookt niet maar je gaat voortaan de was maar doen ofzo” zei ik grijnzend. Ben ik ook direct van de kelder af, ik ga daar echt nooit meer heen hoor! Straks hoor ik die rare geluiden weer. Oke, ik heb ze ook in de keuken gehoord, maar in de kelder klonk het veel enger. Robin keek me raar aan, maar toen hij door had dat ik ook naar hem keek trok hij snel zijn gezicht in plooi. Oke, wat doet hij vaag. Ik pakte de borden op en bracht ze naar de keuken. Ik ruimde snel de afwasmachine in en maakte het aanrecht schoon. “Zullen we een film gaan kijken?” riep Robin vanaf de bank. “Is goed, kies maar iets leuks uit. Met de nadruk op iets leuks” riep ik. “Ja ja” riep Robin terug. Ik schonk nog wat cola in en nam de glazen en de fles mee naar de woonkamer. “Leuke film gevonden?” vroeg ik terwijl ik de glazen neerzette. “Jap” zei Robin en hij drukte een dvd in de dvd speler. Daarna deed hij de gordijnen dicht en het licht uit. Robin ging weer op de bank zitten en ik kroop naast hem. “Wat voor film is het?” vroeg ik. “Dat zie je zo wel” glimlachte Robin en hij drukte een kusje op mijn wang.
Het begin van de film leek gewoon normaal, er was niks aan de hand. Maar na een kwartiertje begon het al, het was een horror film. “Je weet dat ik hier niet van houd!” zei ik verontwaardigd. “Het was te proberen” glimlachte Robin en hij keek weer verder. “Eikel je verkiest die film gewoon boven mij” zei ik verontwaardigd. Robin reageerde niet, hij zat ‘vast’ in de film. Nou ja dan maar op een andere manier aandacht krijgen! Ik sloeg Robin zijn arm van me af en ging voor hem staan. “Je staat in de weg” mompelde Robin terwijl hij om me heen keek. “Ik hoop voor je dat ik belangrijker ben dan die film” zei ik terwijl ik bleef staan. “Ja ja” mompelde hij terwijl hij nog steeds om me heen keek. Ik ging op zijn schoot zitten en Robin keek me verbaasd aan. “Wat doe je?” vroeg hij verbaasd. Ik drukte mijn lippen op die van hem en duwde hem omver zodat ik op hem kon liggen. Ik schoof mijn hand onder zijn shirt en streelde zijn buik. “Oke waar heb ik dit aan te danken?” vroeg Robin grijnzend. “Één ik houd er niet van als je de film meer aandacht geeft dan mij en twee ik houd van je” zei ik met een grijns. “Hmm, dat bevalt me wel” glimlachte hij en hij trok mijn shirt uit. Daarna rolde hij ons om zodat hij bovenop lag. “Ik houd er van om de leiding te nemen” grijnsde hij. Daarna gingen de kledingstukken heel snel uit. Ondanks de horrorgeluiden op de achtergrond genoot ik er van!
Reageer (3)
Hahahaha. Verder!
1 decennium geledenSnel Verder <33
1 decennium geledenanders overleef ik niet!!
hahah.
1 decennium geledenOndanks de horrorgeluiden op de achtergrond genoot ik er van!
ge-wel-dig xd
SNEL VERDER <3