Hoofdstuk 7
Jamie was niet op haar gemak thuis. Ze voelde steeds een wind langs haar heen gaan en kreeg altijd een koude rilling. Haar moeder vroeg al wat er met haar aan de hand was maar Jamie ontkende natuurlijk. Miyu kreeg weer rare beelden binnen van een windmolen en een houten plank. Miyu belde meteen Jamie op. 'Met Jamie' 'Hallo met Miyu eeh ik kreeg weer beelden binnen je moet uitkijken voor een houten plank en een windmolen' Jamie was bang ze stond op toen er een houten plank viel tegen een het bureau dat omviel tegen de windmolen dat openschoot en tegen het hoofd van Jamie onthoofde. Stefan was ondertussen vrolijk bij zijn kinderen lol aan het maken toen hij te horen te horen kreeg wat er met Jamie gebeurd was. Hij rende naar buiten want hij wist dat hij de volgende was. Hij werd bijna geraakt door een omvallende boom. Voor ontplofte vuurwerk en ging alle kanten op. Stefan rende door hij kwam aan op de parkeerplaats de auto's die reden remden en kwamen zijn kant op. Hij stapte op een helicopter en vloog naar Miyu. Miyu stond hem al op te wachten. We moeten weg riep Miyu terwijl de helicopter nog niet eens geland was de copter raakte in problemen en viel een stuk naar beneden maar landde gellukig goed. Stefan stapte uit en rende naar Miyu hij zei wegwezen hier. Een vliegtuig reed uit zijn positie en reed richten Stefan en Miyu. Stefan zei 'het heeft mi overgeslagen jij bent de volgende'. Miyu reageerde niet en rende door'ik weet wat ik moet doen' ze kreeg visioenen over Elektriciteit en zag haar eigen handen. Ze rende naar de elektriciteitskabels en pakte die vast ze werd op de grond gesmeten door de elektriciteit. Stefan gilde neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Maar Miyu was niet dood.
1 dag later
'He Hoe gaat het' vroeg Stefan'goed het gaat steeds beter de dood is niet te vertrouwen' antwoordde Miyu. 'Nee maar gellukig is het nu voorbij' De windmolen in de kamer viel naar beneden activeerde het andere bed reed tegen het keukenkastje aan en viel richting Stefan. Hij kon het nog maar net ontwijken en zij 'woow blijkbaar is het nog niet voorbij maar wie is dan de volgende' en toen werd het zwart voor Stefan's ogen.
Dit was mijn Final Destination verhaal ik hoop dat jullie er met veel plezier gelezen hebben.
Willen jullie dat ik nog een verhaal schrijf van Final Destination geef dan een reactie en misschien staat er straks op mijn profiel Final Destination 2.
Reageer (2)
wel jammer dat die zo kort was,maarja ik vond hem wel super leuk
1 decennium geleden...snel verderr met 2 dan maar? :'D
Geniaal
1 decennium geledenKan niet wachten tot final destination 2
xx