Kick ass Ladies 3. - get Inside
Jullie liepen beiden uit de bus en Rani, volop bezig met haar teksten en Bill natuurlijk, miste een trapje *BAM* R:'Aaaarrrgghhh *ù%$µ^£$ù^$ù¨ù*@#§}&' Ze lag letterlijk plat op de grond. Axelle lachte met Rani, maar stopte al gauw met lachen toen Bill naast haar passeerde en haar een boze blik gaf. Bill:'Je lacht niet met je vrienden, vooral niet als ze zo pijnlijk vallen!' Axelle was verstomd en durfde geen woord zeggen. Bill liep naar Rani, nam haar hand en trok ze recht. Bill:'Hye ik ben...' R:'BIIILLLLL !' Bill :'Jep that's me.' Rani keek op en zag Tom aankomen lopen, hij sprong en wees en sprong R:'Faked hij ons nu ?' Axelle:'Iiikkk... denk het wel.' Jullie zagen derest van Tokio Hotel plat van het lachen. Beiden liepen jullie beschaamd naar binnen...
Jullie kwamen binnen en meteen op de gang kwame jullie je manager tege, die druk in de weer was. m:' MEIDEN, catastrophe!! Jullie optreden, dat's same met dat van Tokio Hotel , wat, wat...' Rani:'MAAR DAT IS GEWELDIG ' manager:'Is dat zo ?' Axelle:'Hjaa duuuhh ' manager:'Maar welke liedjes en jullie optreden dat je had voorbereid en de teksten enen..' Rani:' Alles komt OK, we moeten nu alleen de jongens zien te vinden.' Het was niet echt moeilijk, aangezien ze de hele tijd al achter jullie stonden, mee te luisteren. Bill:'Ooohh maar dat is echt keileuk!' Jullie schrikten op en keken beide met open mond achter jullie. Bill:'Uh , jaa toch ???' Rani:'Juaa écht wel , we staan wel met DE BILL op het podium!' Ze werd helemaal rood toen ze het zei en was net in dromenland. Axelle:'Aarde aan Rani, je zei net tegen DE BILL, dat je met DE BILL op het podium staat.' Rani:oh ; OMG '
Er zijn nog geen reacties.