Kick ass Ladies 2 - up to the Arena!
We waren op weg naar de arena, waar we ons optreden zouden moeten geven samen met de andere bands. De tourbus was allesbehalve saai, maar op de een of andere manier waren we allebei onrustig. Wat denk je, Tokio Hotel is dr ook!
Dat is freaky gewoon! We zijn beiden echt superblij, we kunnen zelfs een award meenemen!! Het is ongeloofelijk. En dat door 2 singles uit te brengen "I don't know" & "I hate Jonas". Dankzij Rani haar schrijftalent hebben we mooie liedjes...
Het was nu niet zo ver meer en beiden konden we niet meer op van de zenuwen. Rani overlas al haar teksten nog eens en Axelle, jha, die was een beetje aan het lullen tegen de manager...zoals altijd btw.
Rani:
'I don't know what you said;
i don't know what you want;
i don't know what i want from you;
there's only one thing i know;
and that's i love you'
Axelle:'Rani, straks ben je het moegezongen! Wat ga je dan doen in die arena?' Rani:'Ik kan het nooit goed genoeg kunne, voor Bill, ALLES!' A:'OK dan doe ik wel mee...' We waren beiden aan het zingen wanneer plots de bus tot stilstand kwam. R&A:'SHIT!!' We stonden naast een andere tourbus die verdacht veel op die leek van Tokio Hotel. R:'omgomgomgomgomg' Axelle:'Whaa!!! kijk daar Tom!' Ze stond te wijzen naar de tourbus naast jullie waar Tom rustig op zijn gemak eens zwaaide. A:'en OMG die zwaaide naar mij Ö' Rani was druk bezig met zoeken naar Bill. Ze liep naar het raam toe en keek de tourbus in, waarop Tom reageerde door weg te lopen. R:'jhaa leuk hoor! Ik schrik kaulitzen af >.<' A:'Daar is ie weer ...' R:'EN DAAR IS BILL OOK Ö omg Bill , Bill!!' Ze sprong en zwaaide en sprong en jhaa ...je weet wel. Bill kreeg een immens grote smile op zijn gezicht en zwaaide eens terug. Manager:'Kom meiden we moeten naar binnen!' R&A:'NOOOOO' R:'We gaan staken!' Ze liet zich poefen in de zetel en staarde dromerig naar Bill. M:'Als jullie nu niet meekomen dan zullen jullie de jongens nooit spreken.' Rani keek hem eens nijdig aan en nam toen een blaadje papier; ze schreef een hoop cijfers op en dan eronder CALL ME. Ze liep ermee naar het raam en toonde het aan Bill. Tom lag meteen strijk van het lachen. R:'probleem opgelost.' Jullie gaven het toch maar op en gingen met de manager mee. jullie zwaaiden beiden nog eens naar Bill en Tom en gingen dan naar buiten. A:'Omg wat heb ik mij weer dom gedragen! Wa moet die nu wel nie denke van mij.' Rani:'En ik dan, ...'
foto's bij de Quizlet!
Er zijn nog geen reacties.