'Blair, lieverd Serena staat voor de deur!!! " schreeuwde mijn moeder.
Ik pakte mijn schooltas en holde naar beneden. 'haai schat ' zei ik en gaf serena 3 kusjes op haar wang, ze begroette me terug en we stapten naar buiten. ' vrijdag is er een feest bij Shaunee ' ik keek naar Serena en trok mijn wenkbrauw op. 'sinds wanneer geeft Shaunee feestjes? ' en keek Serena vragend aan. 'Idunno'. Was haar antwoord. 'hmm okee, zijn we uitgenodigd ' vroeg ik. 'ja dat zijn we'
'Ruik jij dat ook? ' vroeg ik en keek om me heen. 'Ja! Vers gebakken croissantjes!! ' jelde Serena en trok aan mijn jas. 'komop Blair laten we croissantjes halen en onderweg eten!' ik keek haar lachend aan en samen renden we naar het kleine bakkerijtje.

Op school tijdens pauze.
Ik zat bij mijn vriendinnen aan tafel en lette niet op het gesprek dat gaan was, ik lette op mijn vriendje die met zijn vrienden bezig was, wat was hij schattig zeg, Kon ik maar naar hem toe en hem een kusje geven zodat iedereen wist dat hij van mij was en ik van hem, zo kon die rode ginger slet ten minste uit zijn buurt blijven, dit is echt kut, die sloerie kan wel bij hem slijmen en alles doen en het enigste wat ik kan doen is van een standje naar hem kijken. Dit is echt oneerlijk!! 'Blair!! Waar zit Je met je gedachten! ' ik keek Sebastien wazig aan en vroeg wat er was. ' wat ga jij aan doen op dat feest van Shaunee?' vroeg ze en keek me met haar perfect geëpileerde wenkbrauwen aan.
'uh weet niet nog niet aan gedacht' zei ik. 'Jezus meid, je bent er de laatste tijd niet echt bij hè ' en al mijn vriendinnen keken me vragend aan.
' ik bepaal zelf wel waar ik met mijn gedachten zit Sebastien, dat gaat jou geen ene Fuck aan' zei ik arogant, ik voelde dat iedereen stil werd, Sebastien en ik waren een soort van frenemies.

Reageer (1)

  • Awrighter

    GINGER WHAHAHAH DIT KOMT MIJ GRUWELIJK BEKEND VOOR NOU JA IK WEET ER TOCH WEL VANAF TENZIJ IK NATUURLIJK NIET SERENA BEN WANT IK HERKEN MEZELF ER WEL IN IK MOET NAMELIJK ETEN HAHAHAHA
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxikhouvanjetoettiee

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen