in de verte zie ik de bron van de voetstappen,Arthur komt in flinke vaart op ons af rennen.Alfred ziet hem helemaal niet aankomen,tot het te laat is:
Arthur knalt tegen hem op en valt over hem heen.ik schiet in de lag omdat Arthur met zijn gezicht recht in de "lagere regio's" van Alfred terecht komt. Alfred maakt een vaag "píííep" geluid en ik zie hoe er tranen in zijn ogen springen.Waneer Arthur merkt waar hij met zijn neus licht,springt hij meteen op.
"s-sorry,A-america!"
door de blik op arthur's gezicht schiet ik nog veel harder in de lag,het is een en al schaamte.Alfred ziet die blik ook,maar vind hem minder komisch.
"ENGLAND! kan je niet een beetje uitkijken waar je je neus plaast?"
"h-het was niet de bedoeling,America! echt niet"
ik hoor het gesprek aan en sla mezelf voor mijn voorhoofd.
"jongens?"
alfred kijkt mijn kant op,met een blik die me doet huiveren.
"ik denk echt niet dat dit het moment is om ruzie te gaan maken over...tja...HAHA..ehrm..dat..ehm..ongelukje"
"wie zecht dat het een ongeluk was"
dat gaat arthur net even te ver en hij trekt een gezicht vol walging
"Iewl! America! waar verdenk jij mij van?"
ik zie dat Alfred zich duidelijk begind te amuseren.
"kijk,Arthur,er zijn mensen die jou van dat soort dingen verdenken"
Arthur Snuift.
"zoals?"
"ik vind wel eens dingen als ik op Internet zit te surfen"
"WHAT!"
Alfred schraapt zijn keel en probeert Arthur's stem na te doen,waar hij overigens heel erg in faald,terwijl hij zingt: "I'm totaly gay for America,I'm totaly gay for the USA. from the east to the west,from the north to the south. I'm ready now,I take Florida in my mouth"
waneer ik naar Arthur kijk,zie ik zijn pupillen langzaam inkrimen tot er enkel nog oogwit te zien is.
"h-heb ik dat eens gezongen???..."
Alfred haald enkel zijn schouders op en staat op.Arthur mompeld iets over minder drinken en kijkt naar mij.
"Aldis?"
ik knipper verbaast met mijn ogen en zie dat hij weer pupillen heeft.
"ja,Arthur?"
"ik wil je iets geven"
"oh"
lekker andwoord weer.niet dus.
"je zal het nodig hebben,straks,je weet wel... we hebben met verschillende landen samengewerkt om het te maken,ik hoop dat je het leuk vind"
nieuwsgierigheid overspoelt me en ik kijk Arhtur die een rugtas tevoorschijn haald.
hij lijkt gemaakt te zijn van vlaggen.
"wow" mompel ik en ik neem hem aan.
"WOW" zeg ik nu hardop en ik vlieg Arthur om zijn nek

Reageer (2)

  • Fennec

    ^^ _O_ voor Daniëlle

    1 decennium geleden
  • XblackXnekoX

    woepdidooo =D me likes it^^ ik vind die tekening awesome (yay voor Danielle) meurp dindsdag weer lekker vroeg op school zijn -_-' naja (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen