Voorzichtig kom ik overeind. Ik tril helemaal en ik merk nu pas hoe uitgeput ik ben. Mijn hele lichaam is verlamd en ik zak weer terug op het bed. Yu ziet het en komt op me af. ‘Gaat het wel?’ Moeizaam schud ik mijn hoofd. Daarop helpt Yu me wat overeind en begint me aan te kleden. Hoe kan hij niet uitgeput zijn? Ligt dit echt allemaal aan mij? Als ik uiteindelijk aangekleed ben, tilt hij me op. ‘Hoe kom je zo moe?’Vraagt Yu zacht en bezorgd. Ik haal mijn schouders op. ‘I-ik weet het niet echt niet.’ Yu drukt een kus op mijn haar en draagt me naar zijn auto. Hij zet me op de stoel neer. Als Yu ook in zijn stoel zit, durf ik pas weer te praten. ‘Wat gaan we doen?’ Yu kijkt op, grijnst en strijkt langs mijn wang. ‘Iets wat ik wel vaker doe als het heet is.’Ik kijk vragend op en Yu drukt een kus op mijn haar. Dan start hij de auto en begint te rijden. Hij geeft vol gas en binnen een paar minuten staan we op een verlaten stuk strand. ‘Ga je mee zwemmen?’ Vraagt Yu met een grijns op zijn gezicht. Ongelovig schud ik mijn hoofd. ‘Zwemmen? Midden in de nacht? Ben jij gek?’ Yu knikt. ‘Gek op jouw.’ Snel druk ik mijn lippen op de zijne en sla mijn armen om zijn nek. Hij is echt te lief. Voorzichtig breek ik de zoen en ik kijk blozend weg. ‘Ik houd van je.’Fluister ik zacht. Yu lacht en trekt me tegen zich aan. ‘Ik ook van jouw, verdomd veel.’ Na me even geknuffeld te hebben, laat hij me weer gaan en trekt zijn shirt, broek en schoenen uit. Als hij in zijn boxer staat grijnst hij naar me. Ik schud lachend mijn hoofd en trek ook mijn kleding uit. Zodra ik in mijn ondergoed sta, pakt Yu mijn hand en rennen we samen naar de zee. Het water is echt heerlijk verkoelend en lachend komen we boven. ‘We zijn echt gek.’Grinnik ik. Yu knikt en geeft me een zoen. Ik sla mijn armen om zijn nek en begin hem terug te zoenen. Yu’s tong glijdt smekend over mijn lip en ik open gelijk mijn mond. Onze tongen gaan een heerlijk gevecht aan. Ik concentreer me op mijn tong, zodat ik alle geuren om me heen niet ruik. Dat werkt. Beter dan ik gedacht had. Langzaam en rustig laat ik mezelf weer achterover in het water zakken, dat tot mijn middel staat. Yu trek ik mee. Het water sluit ons in en ik voel het zand, van de bodem, onder mijn rug. Voorzichtig sla ik mijn benen om zijn heupen en glij met mijn vingers door zijn haar, terwijl ik de zoen wat ruiger maak. Ik kan het nu tenminste. Aangezien het water alle geuren doodt. Yu’s handen glijden over mijn lichaam en ik wil kreunen. Onder water gaat dat alleen lastig. Ik voel hoe Yu’s kleine vriend weer stijf wordt, maar ook dat Yu geen lucht meer heeft. Langzaam komt hij overeind, mij mee trekkend. Bovenwater trekt hij me dicht tegen zich aan. Hij hijgt en druppels water glijden uit zijn haar. ‘Dat was geil.’ Hijgt hij en hij strijkt zacht over mijn lichaam. Overal waar zijn vingers komen, begint mijn huid te gloeien. Zijn stijve prikt tegen mijn lichaam en ik hoor een kreun bij hem ontsnappen. Ik lach en trek langzaam zijn boxer naar beneden. Yu kreunt kort en kijkt me genietend aan. Ik grijns en kus hem, terwijl ik langzaam met mijn hand over zijn stijve streel. Yu kreunt en na een tijdje veraad zijn schokkende lichaam, dat hij klaar is gekomen. Hijgend laat hij zijn hoofd op mijn schouder vallen. ‘God, dat was lekker.’Hijgt de zwartharige jongen. Ik lach en terwijl hij zijn boxer optrekt, knijp ik het water uit mijn lange haar. ‘En nu? Nat naar huis?’Mompel ik terwijl we samen het water uitlopen. Yu lacht en rent van me weg. Snel grist hij mijn kleding van het strand en rent naar de parkeerplaatsen. Mijn wenkbrauwen gaan automatisch omhoog en ik loop gewoon door naar de plek waar hij staat. ‘Sloompie.’Lacht Yu naar me. Ik haal mijn schouders op en kom naast hem staan. Hij slaat een handoek om onze schouders en trekt me tegen zich aan. ‘Ik zei toch dat het lekker zou zijn.’ Ik knik. ‘Heb je dit al vaker met meisjes gedaan?’ Geschrokken sla ik mijn hand voor mijn mond. Dat wilde ik niet vragen. Yu’s gezicht betrekt een beetje. ‘Nee, nooit. Dit heb ik altijd bewaard voor als ik jouw weer tegen zou komen. Maar omdat ik niet had gedacht je ooit nog tegen te komen, heb ik het altijd alleen gedaan.’ Ik knik dat ik het begrijp en sla mijn arm om zijn middel. ‘Het spijt me zo. Ik wilde niet weg, maar Rose dwong me. Je bent altijd in mijn hoofd gebleven. 5 jaar lang. Ik wilde naar je terug, maar ik werd tegengehouden.’ Yu knikt. ‘We zijn weer bij elkaar. Dat is het belangrijkste, toch?’Ik knik en ga tegen hem aan staan. Inderdaad dat is het belangrijkste. ‘Zullen we maar weer naar huis gaan?’ Fluister ik na een tijdje naar de sterren te hebben gestaard. Yu knikt en geeft me mijn kleding. Snel kleed ik me aan en ga in de auto zitten. Yu kleed zich ook aan en gaat achter het stuur zitten. Ik kijk op de klok: 1 uur. Ik zucht en voel hoe moe ik wel niet ben. Yu start de auto en begint te rijden. Ik zak echter weg in een diepe slaap.

Reageer (4)

  • CryMirror

    mooooooi

    1 decennium geleden
  • Tethan

    WAT LIEF VAN HEM =D OhMuhGosh... wat wat wat, schattig cute adorable lief alle woorden die erbij passen ;3!! Dat dei dat altijd voor haar heeft gehoudne en met niemand heeft gedeelt ;D! NYuua~~!! Wat lief ;D! En nu moet ze hem het wel vertellen van hun kind toch -puppyoogjes-?? =3 En ik ben het eens met TearIsland, echt zonde van zo een mooi verhaal ja ;o!
    Snel verder ;D
    Xoxox

    1 decennium geleden
  • TearIsland

    super(H)
    snel verder please(flower)
    jep, op naar het volgende schrift:D
    Ik vind het echt jammer dat er niet meer lezertjes en reacties zijn, misschien moet je een topic ofzo maken. Ik vind het echt zonde van zo'n mooi verhaal.

    1 decennium geleden
  • Vanamo

    ooh hij is super en zeker weten op naar het volgende schrift het is geweldig en wanneer verteld ze hen over het kind dat zal toch echt wel een kerr meoten ljikt me toch of niet nouja ik zaal je maarr niet van je tyomkunsten afhoudn en soorry voor alle typoe foutenn ben 24 uur niet geslapen zo nongerveer dus dat bevortdert het niet dus weer sorry!


    XXXX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen