Foto bij Chapter 21. I just need somebody to love

zenuwachtig bijt ik op mijn lip. Sabrina komt zo langs. Ik hoop dat ze me wilt vergeven na al die vreselijke dingen die ik heb gezegd. Als een soort verlossing klinkt de bel. Ik loop snel naar de deur en doe hem open. 'Kom maar binnen,' zeg ik tegen Sabrina. Ze knikt en loopt naar binnen. 'Ik blijf niet lang. Ik heb gehoord wat je zei, en als je me niet gelooft moet je me ook vooral niet blijven steunen,' zegt ze terwijl haar grote verdrietige ogen mij aanstaren. 'Maar ik geloof je wel. Ik was gewoon zo boos dat ik dingen zei die ik niet wilde zeggen en die niet waar zijn.' 'Waarom ben je zo boos dan?' vraagt Sabrina terwijl ze me lief aankijkt. Ik vertel haar alles over Faith, behalve dan dat ik verliefd op haar was. Ja was.. denk ik. 'Justin, niet weer boos worden, maar je moet haar vergeten. Ze wilt waarschijnlijk niet als vriend, anders was ze niet weggelopen,' zegt Sabrina. Ik knik. 'Je hebt gelijk,' zucht ik. 'Vergeet haar gewoon, je hebt mij toch,' zegt Sabrina die alweer een lief gezichtje trekt. 'Je hebt gelijk,' zeg ik en ik knuffel haar. Precies op dat moment krijg ik een smsje. Ryan.

Yo dude, check je twitter

Met mijn iPhone kijk ik op mijn twitter. Iemand heeft gereageerd op mijn Faithzoekactie-tweet. [/i]"I think I saw her in Columbus. She had long black here that hung over her face so I couldn't see her eyes. She had a guitar and she was homeless."[/i] twijfelend staar ik naar het berichtje. 'Justin, wat is dat?' zeurt Sabrina. Mijn vinger hangt boven het wisknopje. Ik druk op het knopje, stop mijn mobiel in mijn broekzak en draai me naar Sabrina om. 'Niks. Helemaal niks,' zeg ik en ik kus haar.

Reageer (5)

  • Glory

    WAT DENKT HIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    HIJ VINDT ZICHZELF NU HARD OFZO!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    TFOEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    EN WAT DENKT DIE SABRINA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    -oeps hoofdletters-
    Ghehe, capslock stond nog aan. Grapje.
    Aaaawww zo lief!! -je berichtje erboven!-
    En nu.................
    ga ik verder lezen <3

    1 decennium geleden
  • Amalakadama

    NHOOO... heeft ie hem nou verwijderd!!
    stupid justin(H) xD
    xx

    1 decennium geleden
  • Auset

    OMFG, er stond dat ze dakloos was en wat doe jij je verwijdert het en zoent Sabrina en hoe kan die bitch dat zeggen, ze wil je gewoon voor zich zelf houden... En je vind die Sabrina toch niet eens leuk dus waarom kus je haar dan?!?!?!?! TFOE

    1 decennium geleden
  • SummerLove

    zoooo ik ben je allerliefste hahahahaha is dat zo.... xD heeeel snel verder ookal weet ik al wat er allemaal komen gaat blijft ie super om te lezen!!!!

    xxxxxxx

    1 decennium geleden
  • Gouis

    AAAAAHH DIE SABRINA MOET WEG


    JUSTIN EN FAITH MOETEN BY ELKAAR KOMEN!!!


    xx.

    ps. ik hoop dat je veel schryft want ik w8 altyd heel lang totdat ik weer kan lezen:X:X:X:
    pps. 1e reactiee(L)
    ppps. dus snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen