De dag na de dood van Julie kwam Miyu weer thuis. Haar moeder had haar bijna doodgeknuffeld en had haar moedige woorden ingefluisterd. Miyu was daar blij om. Marc en Ellen zaten thuis. Ze probeerden de adressen te achterhalen van de overlevenden want ze wisten dat Miyu een plan van de dood heeft verpest en dat de mensen die stierven in de droom van Miyu op volgorde sterven zoals met Julie gebeurde. Stefan was er ook bij en samen met Neil en Jamie reisden ze af naar Malaga. Daar wist Miyu van niks van dus stond ze vreemd te kijken toen ze opeens voor de deur stonden 'wat doen jullie hier' vroeg ze. 'Luister Miyu we hebben je iets belangrijks te vertellen' zei Stefan. David kwam zich ermee bemoeien en zei 'laat miyu met rust''maar meneer dit is heel belangrijk' zei Marc. 'Oke dan maar eventjes' De groep liep naar de kamer van Miyu. 'Wat is er zo dringend wel opschieten want mijn vader is niet zo vrolijk vandaag we gaan namelijk barbeqeuen' 'Oke dan zei Stefan ik heb een beetje op internet rond gesnuffeld en heb daar wat gevonden met info over jouw visioen jij bent niet de enigste want in 2000 heeft iemand een visioen gehad dat een vliegtuig ging ontploffen hij en 7 anderen gingen van boord en daarna ontplofte het vliegtuig maar nu komt het raarste de overlevenden stierven in een volgorde van waar ze zaten in het vliegtuig. Hij is niet de enigste want in 2003 had een meisje het met een auto-ongeluk en het ritueel ging daar hetzelfde net als in 2006 waar iemand dacht dat een achtbaan ging neerstorten en had precies hetzelfde''Ik snap er niks van' zei Miyu. 'Wat we bedoelen is dat de mensen die overleefden allemaal dood gaan in de volgorde van jouw droom wie ging er als eerste dood in jouw droom''Eehm Julie hoezo''Dat klopt want Julie is nu dood heel belangrijk wie ging er na Julie dood'' Me vader' toen Miyu dat zei kreeg ze beelden in haar hoofd van een groot vuur en een barbeqeu. 'Oh my god we moeten mijn vader waarschuwen'Miyu rende naar beneden en riep 'paaaaaaaaaaap pas op'maar het was te laat de barbeqeu ontplofte en de arm van David Chan viel levenloos voor de voeten van Miyu.

reactie kudos????

Reageer (1)

  • Inviolable

    Omg arm meisje ;o
    dat haar vader zo doodgaat voor haar neus

    snel verder <3
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen