Hoofdstuk 2
Ondertussen was de show begonnen. Marc had ondertussen Ellen ontvoerd in de show. Miyu voelde zich niet goed ze was duizelig gaat het wel vroeg haar vader.Ja ja zei Miyu maar dat was niet zo ze schrok op van gegil achter haar. Een lege auto reed recht op het publiek af. Stefan kon het net ontwijken maar voor Julie en Sarah was het telaat de auto reed over hun heen om vervolgens tegen een paal te landen die viel om. Het was paniek iedereen gilde en rende door elkaar heen.Marc en Ellen rende het podium af en Neil(de knappe jongen van hoofdstuk 1) sprong over de banken heen.Miyu was haar vader kwijt en David zocht naar haar dochter hij draaide zich om en werd geraakt door een betonnen paal en was dood. Jamie gilde. Marc en Ellen rende naar de nooduitgang maar werden verrast door een uitstekend stuk hout het ging dwars door hun lichaam heen. Neil viel van de trap en eindigt op een naald ook dood. Jamie was gevallen en iedereen liep over haar heen een stuk grond waar ze op lag viel en toen het plafond en Jamie lag er nog onder. Stefan was de ambulance aan het bellen toen hij verast werd door een betonnen paal. Miyu was nog de enige over toen zij de boom van de show richting haar zag vallen en wist dat haar leven voorbij was. Gaat het wel vroeg de vader van Miyu. Miyu was bang stond op en riep Allemaal weg dit gebouw gaat instorten.Sommige reageerden niet en Julie moest alleen maar lachen. Miyu ga zitten dit is niet leuk. Maar Miyu luisterde niet er komt zo een auto die rijdt dit gebouw in en dan gaan we allemaal dood. Mevrouw wilt u gaan zitten we zijn met een show bezig. Stefan nam haar en haar vader mee naar buiten. Marc wou tegen haar wat zeggen en liep dus mee gevold door Ellen. Julie wou haar gaan uitlachten dus die liep maar Sarah had daar geen zin in. Neil vond haar zielig die ging haar troosten en Jamie was bang geworden en liep ook naar buiten.Miyu wat is er aan de hand vroeg David ik zag het gebeuren zei ze wat zag je gebeuren het gebouw gaat instorten zei Miyu bang. Jij hebt mijn show verpest zei Marc heel kwaad hier ga je voor boeten Ellen hield hem tegen en Julie lachte alleen maar. Neil wou weer naar binnen gaan toen ze opeens een auto hoorde. Dat is hem schreeuwde Miyu dat is de auto die iedeen gaat vermoorden doe rustig zei David. De auto reed op het gebouw af en raakte het reed naar binnen en richtte daar een ravage aan.
Reageer (1)
arme wij ;o.
1 decennium geledenMaar misschien een tip om met leestekens te schrijven dus zo:
Miyu voelde zich niet goed ze was duizelig. 'Gaat het wel?' vroeg haar vader. 'Ja ja' zei Miyu, maar dat was niet zo. Ze schrok op van gegil achter haar.
Het is maar een tip (:
xx