Foto bij Chapter 19. I think I lost my mind

'Dus over een paar dagen gaan we het nummer opnemen?' vraagt Sabrina vrolijk. Ik knik. 'O, super!' kirt ze. 'Ehm, heb je zin om zo met me naar de bioscoop te gaan?' vraag ik voorzichtig. Sabrina knikt heftig. 'Lijkt me geweldig.' 'Zullen we nu gaan dan?' vraag ik. Weer knikt ze. Ik betaal het drinken en we lopen naar buiten. 'Naar welke film?' 'Eclipse,' zegt ze. Ik koop de kaartjes en we gaan naar de zaal. 'Oooooh, popcorn!' gilt Sabrina. 'Wil je een bak?' vraag ik. Sabrina kijkt me met grote ogen aan. 'Wil je dat voor me kopen? ah, wat lief!' Ik loop naar het snoepwinkeltje. 'Twee bakken popcorn, alstublieft,' zeg ik. Het meisje geeft me twee bakken popcorn en vraagt om een handtekening die ik haar geef. We gaan in de zaal zitten, en als snel begint de film. Het gaat over een relatie tussen een glinsterende vampier en een meisje, die worden aangevallen door jonge vampieren. Ik vind de film vaag, maar meisjes vinden het waarschijnlijk geweldig. Zoals Sabrina, die haar ogen niet meer van het scherm afhaalt. Mijn gedachten dwalen weer af naar Faith. Waar zou ze nu zijn? ik schud mezelf wakker. Ik ben hier met Sabrina, ik moet niet aan Faith denken. Er gebeurt iets engs, want opeens duikt Sabrina dicht tegen me aan. 'Sorry, ik vind het een beetje eng,' piept ze. 'Tis goed,' mompel ik. Als de film is afgelopen rek ik me uit. 'Vond je de film wel leuk?' vroeg Sabrina. 'Ehm, ja hoor,' zeg ik. 'Kom ik breng je naar huis.' Als we buiten staan bel ik een taxi, die al snel komt aanrijden. 'Ik vond het heel erg gezellig,' zegt Sabrina terwijl we in de taxi zitten. 'Ja, ik ook,' antwoord ik. Sabrina leunt dichter naar me toe. 'Heel gezellig.' fluistert ze. Ik kijk een beetje in paniek om me heen. 'Ehm, kijk we zijn er,' roep ik opgelucht. We stappen uit. 'Je hoeft niet verlegen te zijn, Justin,' zegt Sabrina. Dan belanden haar lippen op de mijne. Maar waar je normaal vlinders moet voelen voel ik een enorme leegte, een gat. Steeds weer verschijnen Faiths ogen voor me en de momenten samen vliegen voorbij. 'Je moet hiermee stoppen, jongen. Zo doe je Faith en jezelf pijn!' roept een stemmetje in mijn hoofd. 'Kom op, je hebt alles. Een meisje, een carriere, en je kunt ze combineren! trouwens Faith is je vast al lang vergeten, die ligt vast ergens te bekken met een andere jongen. Anders was ze wel bij je gebleven,' gilt een ander stemmetje. Ik probeer het eerste stemmetje te negeren en ga mee in de kus. Ik verban Faith uit mijn gedachten en vervang ze door Sabrina. Sabrina is nu de enige waar ik aan moet denken. Faith kan oprotten.

Reageer (3)

  • Amalakadama

    (huil) verder!

    1 decennium geleden
  • Auset

    Nu word ie mooi!!! Hoe bedoel je "EGO"
    Er is een meisje waar jij verliefd op bent geweest vermist, of je haar nouw leuk vind of niet, je gaat haar zoeken, ik vind het namelijk ook deels zijn schuld dat ze vermist is. Sabrina mag oprotten bedoel je, ATFOEEE
    Snel verder <333

    1 decennium geleden
  • SummerLove

    neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hij moet aan faith blijven denken en haar weer gaan zoeken!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen