Number 73 ;D

have fun.

Mason POV
Ik kijk in een adressenboek, op zoek naar de namen die Eva me gegeven heeft. Je ziet staat Sander D, dus het zal hem wel zijn. Ik schrijf het adres op en rijd er naar toe. Aangekomen bel ik aan en een grote (knappe) jongen doet open. 'Hallo, ken jij een Hailey' vraag je. 'Hailey Healy?' 'Ja.' 'Wel ja, ik ken haar, maar ben jij niet Mason Musso van Metro Station?' 'Klopt. En weet jij waar ze ergens verblijft of is ze hier?' 'Het is twee/drie jaar geleden dat ik haar gezien heb. Dus ze is niet hier.' 'Ah, oke bedankt.' En je vertrekt met een sip gezicht. Je rijdt wanhopig terug naar huis om Kenneth zijn naam op te zoeken in het adressenboek. Je ziet staat Kenneth B. Je schtijft zijn adres op en gaat ook er naar toe rijden. Aangekomen bel je aan.
Hailey POV
Ik lag net gezellig met Kenneth op de bank, toen er plots iemand aanbelde. Je schrok op. 'Verwachtte je bezoek?' 'neen' Ik sta recht en kijk door het raam, en zie wie er staat: Mason! 'Oh nee, eh' Ik vlucht naar boven en verstop me in zijn slaapkamer. Kenneth weet wat hij moet doen, zeggen dat jij er niet bent.

Reageer (3)

  • GLOWSTICKS

    Niiice !
    snel verder ;')

    1 decennium geleden
  • THExBITCH

    verder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • THEBRAHMS

    Snel verder!
    I love it<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen