hoi (a)

April (Tom) POV

Hier is het dan. Ik sta voor een gigantisch huis met een horde gillende meiden te wachten tot we naar binnen mogen. Mijn knieën knikken van de zenuwen. Straks ontmoet ik mijn idool in Real Life. Opeens gaat de deur open en stapt een lange man naar buiten. "Dames mag ik even jullie aandacht?" Ineens is iedereen stil. "De groepen worden één voor één naar binnen geleid en daar zit jullie TH lid op jullie te wachten. Allereerst mag de groep van Bill mij volgen." Ik stap opzij om vijf giechelende meiden door te laten. De deur wordt dichtgedaan, en daar staan we weer.

Roos (Bill) POV

Ik loop achter de lange man aan het huis in. Straks ga ik Bill zien. Iets waar ik mijn hele leven al van droom. En misschien sta ik straks wel aan zijn zijde, als zijn vriendinnetje! Die gedachte maakt me meer dan vrolijk en zorgt dat ik bijna door de gangen huppel. Opeens stopt de lange man waardoor ik bijna tegen hem op bots. "Hier is het dan, Lady's" zegt hij met een zware stem. Hij opent de deur en daar zit Bill met een lachend gezicht in een grote stoel. "Hey Meiden!" Zegt Bill op een manier waardoor ik bijna smelt. "Ik zal me even aan jullie voorstellen. Dat is wel zo netjes" Hij loopt naar het meisje dat het dichtst bij hem staat toe. "Hé, ik ben Bill!" zegt hij "Ik ben Evelien" zegt een onzeker meisje met een mollig figuur. Bill loopt door naar het volgende meisje. "Hey, ik ben dus Bill" Zegt Bill met een gigantische glimlach. "Hoi! Ik ben Anouk" Giechelt het meisje. Bill zet weer een stap en komt aan bij weer een meisje. "Ik ben Bill!" zegt hij weer. "Heeee! Ik ben Lana" Zegt een vrolijk meisje met knalrood haar. Dan komt hij aan bij het meisje naast mij. "Hey. Ik ben Bill!" Zegt Bill nog steeds vrolijk. "Hey Lekker Ding, Ik ben Parisa" Zegt het meisje op een arrogante toon. Ik mag haar nu al niet. Dan komt hij eindelijk bij mij. "Heej! Ik ben Bill" zegt hij met een lieve lach. "Ik ben Roos" Zeg ik, en ik voel dat ik rood wordt.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen