Okee het begin!
Ga maar gewoon lezen! Dan kom je er wel achter

[Bill pov]
Tom staat onder de douche. Hoe kan hij nou gelukkig zijn met zo veel One-Night-Stands? Daar wordt toch niemand gelukkig van? Ik pak Tom's mobiel en ga naar zijn contactpersonenlijst. Ik weet dat Tom het niet goed zal vinden dat ik op zijn mobiel kijk maar ja. Ik begin te lezen. Amber, Annabel, Cathelin, Denise, Desiree, Estelle en ga zo maar door. Allemaal namen van zijn one-night-stands denk ik. Ik hoor de douche uitgaan en leg snel zijn mobiel weer neer en loop naar mijn eigen kamer. Er moet toch iets zijn om Tom daarvan af te helpen? Tenzij hij dat zelf helemaal niet wil. Maar hij zal vast merken dat als hij eenmaal een vaste vriendin heeft hij veel gelukkiger zal zijn. Ik ben nu ook veel gelukkiger sinds ik met April ben. Ik druk mijn computer aan en ga maar gewoon wat op internet rond surfen. Dan kom ik bij de site van MTV. Ik kijk bij wat voor programma's er vanavond op komen. Pimp My Ride, Sweet sixteen... Hé A Shot At Love komt er ook op. Wacht dat is het! Ik ga Tom op geven voor A Shot At Love! Snel vul ik het formulier in. Hopelijk wordt Tom niet al te boos. Even twijfel ik of ik dit wel moet doen, maar klik dan toch op verzenden. Hoe ga ik dit aan Tom vertellen?

written by carolien

Wil je ook onze andere serie maken?
In love with a teacher?
(A)

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen