De quiz zonder naam (JB) 13
Me moeder laat haar telefoon vallen. Mensen beginnen tepraten tegen elkaar ik sta op en loop weg. Als ik de winkel uit ben begin ik terennen. Hij mag een klootzak zijn! Maar het is me vaderMe tranen ren ik weg weg van alles wat er net om me heen gebeurde. Ik ren naar het bos. Fietsers en mensen waar ik langs ren roepen me na dat ik op moet passen ik ben ookal over een hondje gevallen. Me kleren zien er niet uit. En me make-up is uitgelopen. Als ik na zowat een uur rennen en huilen op een open plek ben gekomen ga ik zitten. Ik kijk om me heen. "waar moest ik strax heen?" Ik kijk verward om me heen en ik laat me vallen. Ik lig in het hoge gras en ik kijk recht de zon in. Je maakt een deuntje. Vanzelf kom je ook met teksten. Je maakt een mix van liedjes terwijl er tranen over je wangen glijden.
Ik lig er nu langer dan 2 uur en ik moet nog steeds naar de wc wat ik nu al een half uur moet. Ik bedenk of ik in de bosjes maar zal gaan of gwn zolang mogelijk ophouden tot ik miss strax tog nog een uitweg vind. Als ik wil opstaan hoor ik geritsel. Ik draai me meteen om en ik kijk bang naar het bosje. Het bosje beweegt en gaat heen en weer. Ik loop voorzichtig naar voren me een arm vooruit gestoken. Als ik de bladeren aan de kant wil duwen springt er iets op me. Ik gil en begin opnieuw tehuilen. "Het is goed ik ben het maar hoor" Hoor ik een bekende stem zeggen als ik kijk is het Nick. Ik duw hem van me af en ik kijk hem bang aan. "Wat doe je hier? Ga weg!" Nick loopt naar me toe. Elke stap die hij zet loop ik achteruit. "Rustig maar Miley ik ben het. Ik doe je nix kom met mij mee daar wachten er mensen op je." Ik schud me hoofd en ik wil weg rennen als ik struikel over een steen. Nick steekt zijn hand naar me uit. Ik kijk twijfelend naar zijn hand. Ik blijf zitten en ik kijk naar mijn hand en dan naar de hand van Nick. Ik steekt voorzichtig mijn hand naar voren. Nick pakt me hand stevig vast en trekt me omhoog. Nick neemt me voorzichtig mee het bos uit. Ik volg hem voorzichtig en ik hou een grote afstand. Ik wil zo ver van hem mogelijk eigenlijk vandaan blijven. Maar ook weer zo dichtbij hem zijn. Ik struikel over een takje die ik niet zie en ik pak snel Nick vast. Als Nick me uit het bos heeft begeleid na anderhalf uur kijk naar Aimee ,Nina ,Brandon ,Me moeder ,Kevin ,Joe En me broer aan. Me moeder rent op me af.
Reageer (1)
Super!
1 decennium geledenSnél Verder géé x3