Ik werd wakker gemaakt door een of ander raar gesnurk. Ik ging overeind zitten en keek slaperig om me heen. Ohja, Jake slaapt hier dat was ik even vergeten. Ik ging weer liggen en deed mijn ogen dicht, maar serieus zijn gesnurk is echt vervelend. Daar kan je echt niet doorheen slapen. Ik pakte mijn kussen en gooide het op Jake zijn hoofd. "He wat?!" zei Jake en hij vloog overeind. Hij keek verbaasd om zich heen en keek daarna naar mij. "Dat was heel gemeen" zei hij terwijl hij een gaap onderdrukte. "Jij maakte mij wakker, dus jij was ook gemeen" grijnsde ik. "Ik snurken? Echt niet, ik snurk niet" riep Jake verontwaardigd. "Lieve schat, dat doe je wel" zei ik lachend. "Niet waar!" riep Jacob en hij gooide mijn kussen terug. Ik lette niet echt op en daardoor knalde het kussen vol op in mijn gezicht. Jacob begon keihard te lachen. Oke, dit kan maar één ding betekenen! KUSSENGEVECHT! Ik pakte mijn kussen en sprong uit het bed. Ik begon Jake te slaan met het kussen. Hij stopte met lachen en keek me verbaasd aan. Daarna veranderde zijn gezicht van verbaasd naar vrolijk. "Die krijg je terug" zei hij en hij pakte zijn kussen erbij. Ik rende snel weg naar de badkamer en deed hem op slot. "Ha, nu kan je me lekker niet slaan" riep ik. "Klopt, maar je zult er toch een keer uit moeten komen" zei Jacob. Ook al kon ik hem niet zien, ik wist dat hij een gemene grijns op zijn gezicht heeft. Maar, hij heeft wel een punt. Ik moet toch een keer uit de badkamer, maar ach dat kan ook wel over een uurtje. Eerst maar eens lekker een warme douche nemen. Ik draaide de kraan open en kleedde me langzaam uit. Ik stapte onder de douche en bedacht me wat er gister avond allemaal is gebeurd. Ik heb met Sean gezoend, die overigens best goed kan zoenen. Ik heb Edward jaloers gemaakt, maar dat was niet helemaal de bedoeling maar dat is altijd leuk. En Rosalie en Alice waren trots op me, omdat ik probeer verder te gaan. Alleen ik vraag me af, had ik wel met Sean moeten zoenen? Gister avond leek het niet zo erg, maar wat zijn de consequenties hier van? Zou onze vriendschap over zijn? Of hebben we nu iets? Wil ik wel iets met Sean? En als ik met Sean heb, zou dat dan gevolgen hebben voor de vriendschap met Sasja? En Edward dan? Ik houd nog steeds van hem en dat zal ik altijd blijven doen. Maar toch,misschien is het beter om verder te gaan. Hij heeft voor Bella gekozen, dus ik mag ook wel voor een ander kiezen. Toch? Ach weetje, schijt aan alles. Ik zie wel wat er komt, ik ga me er niet meer druk over maken. In ieder geval moet ik Edward vergeten, dat is iets wat vast staat. De rest maakt me geen ene ruk uit. Ik moet gewoon stoppen met denken over deze hele zooi. Ik draaide de kraan uit en begon mezelf af te drogen. Shit.. Geen kleren.. Nou ja, dan wikkel ik mijn handdoek wel om me heen en ga ik zo naar buiten. Ik moet er toch een keer uit gaan. Ik draaide de deur van het slot en opende deur. "PAS OP NAAKTE DAME IN AANTOCHT!" riep ik terwijl ik de deur uitliep. Ik zag Jake om het hoekje staan en hij bekeek me even. Daarna keek hij snel de andere kant op. "Jij kan douchen" zei ik met een glimlach. Ik negeerde het feit dat hij me net bekeken had, het is tenslotte mijn eigen schuld. En ik heb toch een handdoek om, dus wat maakt het uit? Ik liep mijn kamer in en bekeek mijn kleren. Ik pakte wat ondergoed en koos een zwart met roze zomerjurkje uit. Nadat ik me had omgekleed borstelde ik mijn haar en maakte een vlug knotje. Ik rommelde wat in een la van mijn bureau, opzoek naar mijn 'reserve' mascara. Ah! Daar is die. Ik deed een klein beetje mascara op en bekeek het resultaat. Hmm, zo is het wel best. Ik gooide hem terug in de la en liep naar beneden. Hmm.. Eigenlijk heb ik zin in pizza, maar is dat niet raar als ontbijt? Nou ja, I don't care. Ik wil pizza! Ik liep naar de diepvries en haalde er een pizza uit. Zou Jake ook een pizza willen? Ach hij heeft geen keus, hij eet gewoon pizza. Ik pakte nog een pizza en legde ze op het aanrecht neer. Ik zette de oven aan en wachtte totdat hij klaar was met voor verwarmen. Toen dat gebeurd was schoof ik de pizza's in de oven, nu maar wachten totdat ze klaar zijn...

"Wat ruikt het hier lekker" zei Jacob terwijl hij de keuken in kwam lopen. "Klopt" zei ik grijnzend en ik zette twee borden neer op tafel. "Wat is het eigenlijk?" vroeg Jacob en hij ging aan tafel zitten. "Dat merk je zo wel. Cola?" vroeg ik lachend. "Cola bij het ontbijt?!" vroeg Jake verbaasd. "Jap, ik neem cola.. En jij?" vroeg ik. "Eh, doe ook maar cola" zei Jacob. Ik pakte de fles cola en zette hem op tafel samen met twee glazen. De oven piepte, wat betekend dat de pizza's klaar zijn. "Nou ik ben benieuwd wat het is" zei Jacob lachend. Ik keek hem grijnzend aan en pakte de borden van tafel af. Ik liep naar de oven en de pizza's uit de oven. "Pizza?! Eten we pizza als ontbijt?" riep Jake verbaasd. "Tuurlijk, ik houd van pizza" zei ik grijnzend en ik zette de borden op tafel neer. "Eetsmakelijk" grijnsde ik.

"Ga je zo mee naar Sas?" vroeg ik terwijl ik aan mijn laatste stuk pizza begon. "Nee sorry, ik heb afgesproken met Embry en Quil" zei Jacob. "Hmm.." antwoordde ik. Iets anders kon ik ook niet antwoorden aangezien ik pizza in m'n mond heb. Ik slikte het stukje door en nam een slok cola. "Dat is ook leuk" grijnsde ik. "klopt" zei hij lachend. Ik nam het laatste hapje van mijn pizza en ruimde daarna de borden op. "Hee mens, ik ga naar huis" zei Jacob. "Haha is goed, ik zie je morgen ofzo wel weer" glimlachte ik. "Of vanavond. Kom naar het strand! Het is eindelijk lekker weer" zei hij met een grijns. "Ik kijk even oke?" vroeg ik. "Kijk jij maar even. Veel plezier straks bij Sas, of Sean" zei Jacob terwijl hij met zijn wenkbrauwen wiebelde. "Ja ja ga nou maar" zei ik lachend en ik duwde hem het huis uit. Ik zwaaide nog even naar Jake en draaide me toen om. Over een uur weet ik waar ik aan toe ben, dan ben ik van mijn onzekerheden af. En weetje, eigenlijk hoop ik dat Sean iets met me wil. 1. omdat ik afleiding nodig heb, en 2. omdat ik heb best wel leuk vind...

Reageer (5)

  • LunaMar

    super leuk! ze moet wel weer bij edward komen hoor! bedankt voor het melden weer doen? X

    1 decennium geleden
  • DewiiS

    Leuk!(H)
    Snel verder!! <33

    1 decennium geleden
  • Myss

    snel verderrrr

    1 decennium geleden
  • FireGirl

    verder :D:D

    eddie jaloers makenxD

    1 decennium geleden
  • AloyAuditore

    WIiiieee :D

    Nog steeds is het leuk dat het mijn tweeliingbroertje is :D

    Snel weer verder :D

    Xx,

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen