"maar Prussia?" vraagt The netherlands Gilbert.gil kijkt op van zijn Bier en kijkt the netherlands aan.
"waarom moest je Elodie eigenlijk spreken?"
"oh,Hungary heeft een bericht doorgegeven,of ik dat door wilde geven aan Eostre. Als ik het niet zou doen zou ze met een pan tegen mijnn Awesome hoofd gaan slaan"
"dat verklaart waarom je haast had met haar spreken,maar wat is de boodschap?"
"oh,de meiden hebben besloten een feestje te houden..."
ik kijk op van mijn gesprek met Leyna en kijk Gilbert verwachtingsvol aan.hij haalt zijn schouders op:
"het was de vraag of je even naar een van hun zou kunnen komen,meer wilde ze niet zeggen"
ik kijk bijna outomatisch naar belgium die met een misterieuze glimlach naar me zit te kijken.
"ik hoop dat je nog geen plannen hebt voor morgen,Elo,wand we hebben morgen al voor je volgepland. we gaan zwemmen bij een Rivier,we zijn er nog niet helemaal overuit welke,maar dat komt wel goed..."
"cool! met alle meiden?"
belgium knikt
"ja,allemaal.natuurlijk hebben we ook alle benodigdheden zoals eten en drinken geregeld,dus je hoeft niets mee te nemen.los van je zwemkleding"
"GAAAAAAFFF!!! waneer moet ik waar zijn?"
"ik kom je morgen wel ophalen,maak je geen zorgen"
"okay!"
Plotseling begint er een nummer te spelen wat ik herken als 5. märz,Gilberts beltoon.
hij klemt zijn bierflesje tussen zijn tanden en voeld over zijn zakken tot ij zijn mobieltje heeft gevonden.hij haalt het uit zijn zak en neemt op.
"Hey,West,wat is er?"
"..."
"wat?!"
"..."
"ik kom meteen"
"..."
dan stop hij em weer weg en staat hij op.
"sorry Eostre,maar West heeft een probleem,ik moet gaan"
"oh,okay,bye!"
kan ik nog net zeggen voor hij wegrent. ook Yao staat op.
"laat ik dan ook maar gaan-aru"
ik knik en ook Yao vertrekt,net als Matthew,Arthur,belgium en Francis.
zo blijf ik met aleen The Netherlands en Leyna over.
leyna kijkt me aan. "zo ben je omringt door landen,en zo is er nog één." glimlacht ze "maar,nog even over je school. ik heb een klasselijst voor je meegenomen." ze haald het ferfrommelde briefje uit haar zak en geeft het aam mij.ik laat mijn blik over de namen gleiden:
Sunn,arrate,Farrah,Cuc,Huong,Aimee,Caron,Evony,jayvyn,Amon,Lowe,Yves,Damian,Jake,Michel,lewy, Ailen en Linn.
mijn blik blijft hangen op de foto van Jayvyn,hij is zeker knap,met kort bruin haar en gevoelige groenblauwe ogen...zo'n jongen is vast al bezet,en los daarvan:ik heb hier iemand van wie ik houd.
ik kijk Leyna aan"welke klas is het?"
"H4E"
The netherlands kijkt op en geeft toelicting:
"je hebt de leeftijd voor een 4e klasser,en gezien dat wat je al weet en je inteligentie dachten we dat je Havo wel aan zou kunnen"
ik knik,hoewel ik er geheel geen verstand van heb.ik bekeek ook Linn's foto. ze zag er vriendelijk uit,net als Ailen en Sunn,ik zou vast wel vrienden kunnen maken in die klas.

Reageer (3)

  • ZeldaFever

    la la nu lees ik eens, nou goed XD
    gare namenlijst btw

    1 decennium geleden
  • XblackXnekoX

    whooooo_O_

    1 decennium geleden
  • Fennec

    sugoi! snel verder bitte!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen