Arthur voorziet ook mij en Leyna van thee.hij weet dat ik zijn scones eet,dus ook die krijg ik.Uiteindelijk zijn Arthur en ik dus de einige die ze eten,de rest slaat het heel beleeft,of wat minder beleeft(zoals France),af.
leyna kijkt aleen naar haar thee,en drinkt niets."hij is wel heel sterk,niet?"
"hij is preciess het hoort" verteld Arthur Leyna.ik kijk haar aan."hij is lekerder als je er melk dooreen doet,dan is ij wat minder sterk" ik schiet voor de zoveelste keer in de lach,dit keer om Leyna's walgende blik.
"nee,dankje.ik doe er wel Water bij"
daar is Artur duidelijk niet blij mee,maar hij zecht niets en laat het gewoon gebeuren.The neterlands glimlacht en bied Gilbert en belgium een biertje aan.deze nemen ze opgetogen aan en The Netherlands loopt weg om terug te komen met 3 flesjes Heineken.
Belgium kijkt wat beledigt naar de flesjes.
"heb je geen Jupiler in huis ofzo?"
"eh? nee. ik heb wel Brand.."
"laat maar,Heineken is goed"
"mooizo,zech China,France?
francis en Yao kijken alle bij op en Yao neemt het woord."wat is er-ahen?"
"willen jullie ook iets?"
"nee-aru,ik niet-aru. ik ga zo naar huis-aru. om mijn avondeten klaar te maken-aru,maar ik weet natuurlijk niet hoe het met France zit-aru"
"france?"
francis glimlacht en meld the netherlands dat hij van geur van onze Scones zo misselijk word dat hij op dit moment helemaal niets hoeft.
ik wend me tot Leyna.
"en? is de thee zo wat beter te drinken?"
"zeker" glimlacht ze "hoe komt het eigenlijk dat zowel..eh..Arthur,was het toch? als Francis je mogen? ze lijken elkaar absoluut niet te mogen..."
ik moet heel hard mijn best doen mijn thee niet uit mijn neus te laten komen en vertel haar hoezeer Arthur en Francis elkaar haten voor ik meld dat ik dat ook niet weet.
"mischien een questie van talent voor aan een ander aanpassen..." is mijn enige soortvan nuttige andwoord.Matthew komt achter me staan,en lecht zijn handen op mijn schouders. zachtjes verteld hij Leyna wat hij denkt:
"Toen Elo hier door The Netherlands werd binnengebracht...we moesten alle samenwerken om haar in leven te houden,en dat deden we. waarom is iedereen onbekent,maar we wisten dat we haar zouden, moeten laten leven.net zoals we nu weten dat ze naar een school zal moeten. ik denk dat ze nu als een soort zus en vriendin voor de meeste van ons is. en ja,ze is een meesteres in aanpassing"
The Netherlands hoord matthew aan en slaat zichzelf voor zijn hoofd.
"Oh,Canada,je bent hier ook nog!"
"maakt niet uit Netherlands,zelfs Elo hier was me aan het vergeten.of ze heeft me iniedergeval nog niet voorgesteld aan Leyna."
hoe kon ik Matthew vergeten! normaal ben ik juist degene die nog wel aan hem denkt!
"het spijt me Matt"
"het geeft niet,maar stel je me nog wel voor?"
"ja natuurlijk,Leyna. dit is Matthew,oftewel:Canada. hoewel france hem Matieu noemt."
leyna knikt naar Matthew
"en hoe wil je dat ík je noem?"
"zoals je wil,ik luister overal naar."
ik grinnik;
"net zoals ik naar al mijn namen luister"
"ja,over die namen?"
"ja?"
"zou je eens een lijstje voor me willen maken met al je namen?"
"natuurlijk!laat me even denken...Eostre, Elodie, Aldis, Jiali,Elo-chan..."
"schrijf ze maar eens op"
"doe ik"

Reageer (1)

  • Orihara

    OMG! hoe kun je Canada-san vergeten! O:<
    hihi grapje, je schrijft heeeel leuk~

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen