Ik stap achteruit en wil gillen maar Dash legt zijn vinger op mijn lippen.'Ik doe je niks'. Zegt hij en kijkt weg.Langzaam ontsnap ik en geloof hem.'Moet jij..niet, in de gevangenis zitten?' Dash kijkt over mijn schouder heen, kijkt me aan met een schuldige blik en loopt dan snel weg.Ik wil hem terug roepen maar Espa roept mijn naam.Snel loop ik achter hun aan naar de ingang toe, waar ik nog even om kijk.Maar Dash was al weg.Wat had het te betekenen dat hij naar mij toe kwam en dat hij niet in de gevangenis zat?


Om half 3 begin ik toch moe te worden en we besluiten terug te gaan naar mijn huis.Ik had mijn vrienden nog niet over mijn weder ontmoeting verteld met Dash, en of ik het van plan was..wist ik niet.Ik zou eerst eens goed gaan na denken of ik hem wel écht heb gezien en misschien even informeren bij de politie?
Nu ik zo erover na aan het denken was moet ik terug denken aan Ramon.Zou hij echt dood zijn gegaan in Dash' auto?

Bij mij thuis aangekomen stap ik af, knuffel snel mijn vrienden en zeg gedag.Mijn moeder staat al in de deur opening, zwaait ze nog uit en laat me binnen.Gapend groet ik haar en doe mijn hakken uit.'En hoe was het?Nog bekende tegen gekomen?' Klinkt mijn moeders stem.Langzaam kom ik overeind, moest ik het vertellen?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen