Met een klap gaat de grote voordeur dicht en sta ik in de hal weer op de grond.'Zal hij ons hier vinden?' Sebastian kijkt me aan en eigenlijk valt het me nu pas op dat hij rode ogen heeft. Een rilling loopt over mij rug heen terwijl er bij Sebastian een grijns op het gezicht komt. 'Waarschijnlijk niet, ga je wassen en omkleden. Mei-rin heeft je hulp nodig.' Ik knik en ren snel weg, naar boven naar de badkamer waar ik me douche en omkleed.

Terug beneden zoek ik naar Mei-rin in een kamer, gevuld met boeken, alles aan het afstoffen was. Ik pak de stofzuiger die naast de deur staat en begin met de matten te stofzuigen.

Een hele tijd later, terwijl we in een andere kamer bezig zijn, hoor ik Mei-rin een rare gil uitstoten en zet de stofzuiger uit.'Wat is er?' Vraag ik en kijk haar raar aan terwijl ze met een vertrokken gezicht naar iets wijst. Met een opgetrokken wenkbrauw draai ik me om maar gil ook wanneer ik vonken bij het stopcontact zie en die vlammen veroorzaken. 'MEI-RIN!' Gil ik terwijl zij mijn naam gilt en we elkaar angstig vast pakken. 'O mijn god! Het brandt! Wat moet ik doen?!' Gilt Mei-rin hysterisch en pakt een kussen die ze naar het vuur toe gooit. 'NIET~!' Roep maar een steekvlam zet op. 'Nee! Ciel-sama gaat me vermoorden, Lae!' Ik woel verward en angstig door mijn haren heen terwijl Mei-rin rondjes rent.
'Er moet hier toch een brandblusser zijn?' Mompel ik dan en ren tussen de vlammen door die zich nu verspreidden door de kamer.'Lae?!' Hoor ik Mei-rin's hese stem. 'Gevonden'. Ik gebruik de brand blusser en richt op het vuur. Verbaasd kijk ik naar het ding als er niks uit komt. 'Er hoort toch iets..uit te komen? Mei-rin?' Roep ik terwijl ik ineens moet hoesten en houdt mijn hand voor mijn mond. Mijn ogen beginnen te tranen terwijl ik door het vuur probeer heen te kijken, opzoek naar Mei-rin. 'Mei-rin?!' Roep ik nogmaals en zak hoestend op mijn knieën. Was de stop door gebrand? Hoe was de brand ontstaan? 'Lae.' Wie is dat? 'Lae'. Opnieuw die stem. 'Joker?' Mompel ik en zweef in en uit bewustzijn. Langzaam wordt ik opgetild en vergeet alles. Alles valt weg.

Reageer (2)

  • Amay95

    Spannend! Super snel verder! (:

    1 decennium geleden
  • Mayfly

    Oh gosh, hopelijk wordt ze gered :x
    Snel verder !
    Jouw verhaal is leeuk :33

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen