Foto bij [6.1] Mysterious Person

Kiara - Engel des Doods

Ik heb Mia thuis afgezet en dwaal nu zelf door de straten. Op zoek naar de persoon die me het leven zuur zou kunnen maken. Ik heb zulke personen altijd al gehaat. Rivalen voor het leven. Oorlog voor de eeuwigheid.

Ik zou Mia moeten waarschuwen voor deze wezens. Ze bedreigen ons bestaan. Maar Mia is te ontwetend. Ze heeft nog veel te leren. Ze zou te veel afgeleid worden. Ze heeft nu nog haar twijfels. Ik moet dit zaakje met alle voorzichtigheid behandelen.



Mia – Engel des Doods

Met opgetrokken knieën zit ik onder mijn dekens. Ik heb al 2 levens ontnomen. Hoe kan ik zo wreed zijn. En nog erger, ik vond het best leuk. Al mijn dubbele gevoelens kroppen zich op. Al mijn gedachten zijn in de war. Zoveel gedachten.

Ik leg me normaal en trek de dekens tot bijna mijn kin. Ik veeg mijn tranen weg en verbied mezelf nog te huilen. Ik knijp mijn ogen dicht in poging tot slapen.
Dit wordt een lange nacht.

Reageer (3)

  • kissmydick

    ja echt gek haha wel leuke story :P:P

    1 decennium geleden
  • twiddict

    Dat mens is geeeeek. Welk ei gaat er nou weer een baby vermoorden? Van een single parent! Echt, serieus, hoe wreed kun je zijn!?
    Nee, sorry, Mia, maar nu heb je echt wel spijt verdiend.

    1 decennium geleden
  • Theartoflife

    tsja meisje.. iedereen is wel eens verward.. niet meer nadenken.. dat helpt soms.. en wachten.. :P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen