Hoofdstuk 3
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Sorry voor de frustratie aanval. Waarom zijn jongens doof?? Wat is er niet duidelijk aan: « sorry jongens ik stop ik breek, het is genoeg! Ik stap er uit.» Dit is toch zeer duidelijk en vooral als er dan nog een e-mail volgt.
Mail:
Hey mijn schatjes,
De meeste onder jullie zullen al op de hoogte zijn.
Ik wil nog effen mijn sms verduidelijken.
Ik stap uit de groep dit ik veiliger voor mij. (voor 1 keer gebruik ik mijn verstand) Zo als sommige onder jullie al wel weten…
Beboet IK het telkens jullie problemen hebben. Ze hebben beseft dat ik de zwakke schakel ben.
En dus een ideale prooi. En dit ben ik moe! Ik ben op!
Ik wil gewoon terug over straat kunnen lopen zonder iedere persoon die in mijn buurt komt te moeten verdenken of te wantrouwen! Ik wil een gewoon leven!
Jullie moeten me los laten en jullie eigen weg gaan!!
Ik weet dat dit héél moeilijk wordt voor ons allen! Maar hier en nu scheiden onze wegen!
Ik hou van jullie en ik ga jullie vreselijk missen maar er is geen weg meer terug!
Ik stop!
Ik stap er uit!
Het is over en uit!
Dit is toch héééél duidelijk, nee?? Blijkbaar niet ik heb al 5 van de 7 jongens aan de telefoon gehad. Ze willen me allemaal overtuigen om te blijven. Zijn ze nu echt zo egoïstes?? Beseffen ze nu niet dat ze met mijn leven spelen? Die gasten gaan niet blijven waarschuwen! Dit besef ik nu pas! Véééééél te laat, ik had dit al véééél vroeger moeten beseffen.
Er zijn nog geen reacties.