*25
"Oke rustig aan" zei Sasja terwijl ze me vast hield. "Sorry sorry sorry, maar ik ben gewoon zo zenuwachtig" zei ik. Ik liet me op de bank zakken en probeerde aan iets anders te denken. De afgelopen weken zijn snel voorbij gegaan, en vanavond is het feest van Jake en van mij. We nodigen allebei echt veel mensen uit, maar de hoeveelheid maakt me niet uit. Het gene wat me wel uitmaakt is dat Mara er bij is. Vanavond zie ik haar op het feest, eindelijk. Ik kan echt niet meer wachten! "Hoe lang is het eigenlijk geleden dat je haar gezien hebt?" vroeg Sasja terwijl ze naast me ging zitten. "De laatste keer was in Denver, dus bijna een jaar. Ze zou in de kerstvakantie komen maar dat ging niet door.." zei ik. Wow, de tijd is snel voorbij gegaan hier in La Push. Maarja er zijn ook zoveel dingen gebeurd. Ik kreeg vet veel vrienden, moest een keuze maken tussen twee jongens. Sas die in het ziekenhuis lag en natuurlijk de hele zooi met Billy en Elena. Waar ik trouwens nog steeds niks vanaf weet. Ze doen zo geheimzinnig en elke keer als ik bij Jake ben houden ze me in de gaten. En waarom heeft Elena dezelfde ketting? Dat is echt zo bizar, ik snap er niks van. "Yow hallo! Waar zit jij met je gedachten?" vroeg Sasja terwijl ze me heen en weer schudde. "He wat?" vroeg ik verbaasd. "Ik zei dat ik naar huis ga.. Ik zie je vanavond wel op je feest" zei Sasja. Ik liep met haar mee naar buiten en zwaaide haar uit. Ik ga zo ook maar eens naar Jake toe, er is nog een hoop te doen. Ik pakte nog wat spulletjes en ging de deur uit. Mijn kleren komen straks wel, eerst alles klaar maken voor het feest. Ik liep rustig naar het huis van Jake toe. Voordat ik aan kon kloppen vloog de deur al open. "Hello sunshine" grijnsde Jake. "Hello loser" grijnsde ik terwijl ik een tas in Jake zijn handen drukte. "Dat is niet lief" zei Jacob verontwaardigd. "Wie zegt dat ik lief ben?" zei ik met een brede grijns en ik liep naar binnen. Ik liep naar de keuken en zette de tas die ik had op de grond neer. "Waar zijn je ouders?" vroeg ik verbaasd. "Op het strand, ze zijn boomstronken aan het neerleggen waar we op kunnen zitten. Net zoals jou vader" zei Jake. "Ohja, is ook zo" zei ik. Het gaat er echt zo vet uit zien. Als zitplaatsen worden er boomstronken neergelegd, in een rondje en in het midden komt een kampvuur. Zo hebben we verschillende plaatsen gemaakt aangezien er veel mensen komen. We hebben overal palen neergezet, en tussen die palen zijn lampjes gespannen. Je kan het zien als kerstverlichting, het enige verschil is dat het nu geen kerst is. Aan de rand van het bos staat een bar. Papa, Elena en Billy staan achter de bar. Er wordt geen alcohol geschonken, aangezien er mensen zijn die nog geen 16 zijn. En dat niet alleen, we willen geen dronken mensen hier hebben. Vlak bij de bar staat echt een hele grote tafel met allemaal eten er op. Ook liggen er heel veel marshmallows die vast zijn geprikt aan een stokje. Dat is voor bij het kampvuur. Jake zei dat dat hartstikke leuk is, nou ja we zullen zien. Ook staan er allemaal boxen verspreid over het hele strand. Quil en Embry verzorgen de muziek, ook al hoeven ze niet veel te doen. Het is allemaal aangesloten aan een laptop, en die staat bij de bar. We hebben gewoon een grote afspeellijst gemaakt, en die wordt gedraaid. Dus de jongens kunnen gewoon mee feesten. Gelukkig maar, want ik wil wel met Embry dansen vanavond. "Zullen we gaan?" vroeg Jacob terwijl hij de keuken weer in kwam lopen. Ik had niet eens door dat hij was weggegaan. "Is goed" zei ik en ik pakte de tas weer op.
"Heb je er een beetje zin in?" vroeg Jake met een grijns. "Jaa! Natuurlijk, jij ook toch?" vroeg ik terwijl ik hem aankeek. "Ja duh" grijnsde hij. "Je hebt wel zin om Mara weer te zien, of niet?" vroeg Jake. "Ja inderdaad, ik kan echt niet wachten! Ze neemt nog twee andere meiden mee, ik was niet echt bevriend met ze maar ach. Het is ook zo stom voor Mara als ze alleen is op het feest" zei ik. "Begrijpelijk" zei Jake. We liepen het strand op en ik keek verbaasd om me heen. "Wat is het mooi geworden" glimlachte ik. "Inderdaad" zei Jacob. We liepen naar onze ouders toe. "En hoe vinden jullie het?" vroeg papa met een glimlach. "Het is super!" zeiden we tegelijk."Ik denk dat jullie twee maar weer moeten gaan, het feest begint over een paar uur en jullie zijn volgens mij nog lang niet klaar" zei Billy. Jake pakte zijn mobiel en keek hoe laat het is. "Wow ja we hebben nog maar een paar uur" zei Jake en hij trok me mee. "Ik ga naar huis, ik ga even douchen enzo en dan kom ik wel hier heen" zei ik. "Ja is goed, ik doe hetzelfde. Behalve hier heen gaan aangezien ik hier al ben" zei Jake lachend. "Sukkel" zei ik en ik stak mijn tong uit. Ik liep rustig door naar huis.
Toen ik thuis kwam sprong ik snel onder de douche. Ik waste mijn haar grondig. Nadat ik klaar was met douchen trok ik een oude trainingsbroek aan met een simpel shirtje en en vest erboven. Mijn jurk trek ik wel bij Jacob aan, ik doe mijn haar en make-up daar ook dus mijn jurk daar aan doen kan ook wel. Ik deed even een staart in zodat het niet alle kanten op zou gaan staan. Ik stopte mijn make-up in een tas en deed mijn schoenen er ook bij in. Ik stopte nog wat extra spullen er in. Ik pakte mijn jurk en liep met al mijn spullen naar Jake toe. Toen ik daar kwam liep ik direct naar Jake zijn kamer toe. "Boe" zei ik terwijl ik de deur open deed. "Schrik" zei Jake grijnzend. Hij had zijn kleren al aan, een simpele zwembroek met een shirt er boven. "Ga jij even weg, dan kan ik me omkleden" zei ik met een grijns. "Tuurlijk" zei Jacob en hij liep zijn kamer uit. Ik kleedde me snel om en liep naar Jacob toe. "En?" vroeg ik met een glimlach. "Wow, mooie jurk" zei Jacob terwijl hij me goed bekeek. "Je ziet er goed uit" zei Jake terwijl hij begon te blozen. "Nu onze haren nog" glimlachte ik. "En make-up. Nou ja jij moet make-up" glimlachte Jake. We liepen met zijn tweeën naar de badkamer. Jacob was na een paar minuten al klaar, terwijl ik toch echt een drie kwartier bezig was. "Hehe eindelijk klaar" glimlachte Jake. "Ach mooi zijn kost tijd" glimlachte ik. "Je bent al mooi van jezelf" zei Jacob lachend. "Nou kom we gaan naar het strand toe, we moeten er wel zijn voor dat de rest er is" zei ik en ik trok Jacob mee. Ik kan echt niet meer wachten! Ik heb er echt zin in!
Reageer (4)
snel verderrrrrrr
1 decennium geleden'I wanna have sex on the beach
1 decennium geledenCome on there's a party'
Haha
Dat liedje kwam op eens in me hoofdxD
Maar en een super deel! <33
Snel verder!!
snel verder, ben benieuwd of er nog wat spannends gaat gebeuren op dar feesiexDxD
1 decennium geledendagdroomerd
1 decennium geledenParty Party Party
Snel verder!
Xx,