~8
Na een tijdje rondgesleurd te zijn, staan we voor een houten deur. Voor ik Shin kan stoppen, heeft hij al op de bel gedrukt. Na een paar minuten wordt zijn geur sterker en staat er een half naakte Yu in de deuropening. Hij kijkt me geschokt en ergens boos aan. Blozend draai ik mijn gezicht af. Hij is nog net zo sexy als vroeger. ‘Wat doen jullie hier?’ Sist Yu ineens, als een boze cobra. ‘Wat een aardige begroeting. Kom Kira-chan. Ow, en Yu? Trek een shirt aan, bitte.’ Lacht Shin vrolijk en hij trekt me achter zich aan naar binnen. Yu rolt geïrriteerd met zijn ogen en slaat dan de deur achter zich dicht. ‘Serieus, waarom neem je haar mee?’Shin lacht en kijkt heel erg schattig aan. ‘Omdat ze mijn beste vriendin is en ik toch echt bij jouw logeer.’ Yu kijkt hem zuur aan en even ben ik bang dat hij Shin gaat slaan. Maar dan geeft hij zich gewonnen. ‘Het zal wel!’ Chagrijnig stampt hij naar zijn kamer en slaat de deur dicht. Met de knal van Yu’s slaapkamerdeur, voel ik een traan over mijn wang druppen. Shin ziet het meteen en slaat beschermend en troostend zijn armen om me heen. De tranen stromen over mijn wangen, maar ik wil helemaal niet huilen. ‘Shht, Kira.Het komt goed. Rustig maar.’Ik zucht en wrijf snel de tranen van mijn wangen. ‘Sorry, Shin. Het is stom van me dat ik hier ben. Ik kan maar beter gaan.’ Gelijk schudt Shin wanhopig zijn hoofd. ‘Nee, alsjeblieft doe me dat niet aan. Laat me niet alleen met het kleffe stelletje. Romeo gaat zo weg en dan houd ik het niet meer uit!’ Ik rol met mijn ogen en kijk Shin aan. ‘Wat gaat Romeo dan doen, als ik vragen mag?’ ‘Boodschappen.’ Ik kijk om en zie Romeo staan. Ik glimlach, blij om hem te zien, en loop op hem af. Een dikke knuffel is het gevolg. ‘Schiet op dan en doe me een lol en verdwaal niet bij de pinda’s.’Mompel ik tegen zijn borst. Romeo haalt zijn wenkbrauw op en schudt lachend zijn hoofd. ‘En waarom dan niet?’ Ik rol met mijn ogen en wijs op Shin. ‘Je wilt hem toch niet martelen, door hem zo lang alleen te laten?’ Romeo lacht. ‘Goed dan ik zal niet verdwalen bij de pinda’s of bij de wasmiddelen. Don’t worry I will be right back.’ Ik knik en kijk hem lachend na. ‘Nou dan ga ik ook maar eens.’ Gelijk grijpt Shin me bij mijn arm. ‘Alsjebliiieeefft! Kira, doe me dit niet aan.’ Ik kijk hem recht in zijn puppyogen en zucht. ‘Goed dan, maar ik heb geen idee, waarom ik zou blijven dus wees me maar heel dankbaar.’Shin glimlacht naar me geeft me een knuffel en trekt me dan naast hem op de bank. Gelijk begint hij vrolijk tegen me te praten, maar ik ben er niet bij. Niet met mijn hoofd en niet met mijn dode hart. ‘Kira, hallo Kira?’ Opgeschrikt uit mijn gedachten kijk ik op. Romeo staat te grijnzen en naast hem staat een jongen. Rustig neem ik hem in me op. Hij is lang, blond met een paar zwarte plukjes en hij heeft snakebites. Hij glimlacht wat ongemakkelijk en strompelt wat angstig op me af. ‘Rustig Ilias, ze bijt niet!’ Lacht Shin. Gelijk steekt Ilias zijn tong uit en ‘bam’ een kussen van Shin in zijn gezicht. Al snel zijn de twee blondines in een hevige oorlog verwikkeld. Ik let er echter bijna niet op. Ik let op andere geluiden. Geluiden uit Yu’s kamer. Ze steken, ze branden, ze doen me zo’n pijn. Waarom?
Reageer (4)
snel verder<3
1 decennium geledenAaaaawh arme kira!!
1 decennium geledenZe moet yu vertellen dat hij een zoon heeft!!!
Snel verder en ik ga jou nieuwe story ook lezen=3
ze moet met hem praten
1 decennium geledensnel verder please(flower)