Hayley smeet haar kamerdeur open en liet zich op bed vallen. Ik zette me naast haar en streelde haar door haar haar. 'Waarom moet hij altijd zo grof tegen me zijn. Kon hij zich niet één keer gedragen als een normaal mens?' Ik gaf haar een klein kusje en zei: 'Liefje, hij snapt gewoon niet wat echte liefde is. Hij is zo iemand die om de week met een ander thuiskomt.' 'Hoe weet jij dat nou?' Vroeg ze verbaasd. 'Je ziet dat aan hem. Hij voelt zichzelf stoer, maar als het erop aankomt is hij maar een klein zielig muisje.' Hayley grinnikte. 'Dat klinkt inderdaad helemaal als Brad.' Zei ze. Ik streelde Hayley over haar rug en zei: 'We zijn nu ten minste wel alleen.' Hayley lachte ondeugend. Ze zette zich snel recht en kwam voor me zitten. Ze legde mijn haar aan de kant en drukte haar zachte lippen langzaam op de mijne. Ik streelde Hayley's wang met mijn neus terwijl ik haar voorzichtig neerduwde. Hayley lachte terwijl ze haar handen onder mijn topje liet glijden. Niet veel later lag het op de grond en Hayley's hand lag op mijn borst. Ze duwde me langzaam op mijn rug en kuste me zachtjes op mijn borsten. Ik liet mijn handen onder haar t-shirt glijden en streelde haar over haar rug. Hayley drukte haar lippen zachtjes op de mijne, maar plots verstijfde ik. Ik staarde naar de deur en Hayley draaide zich verbaasd om zodat ze zag wat er was. Brad stond in Hayley's kamer. Hij staarde ons aan maar liet geen emoties zien. Een paar seconden later kwam Jeremy hem achterna lopen. Hij ging meteen voor Brad staan terwijl Hayley van me kroop en ik het deken tot aan mijn kin naar boven trok. 'Ik denk dat je beter beneden op Hayley wacht.' Zei Jeremy tegen Brad. Hayley raapte ondertussen mijn topje van de grond en gaf het aan mij. Ik gaf Hayley een klein kusje ter bedanking waarna ik mijn topje weer aandeed. We stonden samen recht en liepen naar Brad. Hij keek ons nog altijd aan zonder enige emotie te vertonen. 'Brad, het spijt me voor hun gedrag,' Zei Jeremy, 'Het was niet de bedoeling dat dit zou gebeuren.' 'Ik zie jullie over een paar weken als we op tour vertrekken.' Zei Brad. Hij draaide zich om en liep Hayley's huis uit. 'Sorry Hayles, hij was weg voor ik het doorhad.' Zei Jeremy verontschuldigend. Ze zuchtte. 'Het zal zeer gezellig worden op tour.' 'Zit hij ook op dezelfde bus? Of gaat hij appart?' Vroeg ik hoopvol dat hij niet bij ons zou zitten. 'Ik heb geen idee, dat regelt hij allemaal. Maar ik denk dat als hij weet dat je meegaat dat hij wel appart zal gaan.' Ik knikte en legde mijn arm om Hayley's heup. Ik draaide haar naar me toe en fluisterde: 'Heb ik je al gezegd hoe mooi je bent?' Hayley grinnikte en wou me een kusje geven, maar ik hield haar tegen. 'Je bent onmenselijk mooi.' Fluisterde ik in haar oor. Hayley staarde in mijn ogen en ze boog zich langzaam naar me toe. Ze lachte schattig en haar lippen naderden de mijne, maar vlak voor haar lippen de mijne raakten legde Jeremy zijn hand op mijn schouder. 'Ga je mee op tour?' Vroeg hij. Ik knikte. 'En weet Brad dat al?' 'Waarom? Zou dat moeten misschien?' Moeide Hayley zich in het gesprek. 'Tuurlijk wel. Het blijft onze manager.' 'Heb je wel gezien hoe grof hij daarnet was? Hij is niet de baas over me.' 'Deels wel, Hayley.' 'Ik zoek wel een andere manager als het moet.' 'Zouden we dit niet beter een andere keer bespreken als Josh en de rest erbij is?' 'Goed, maar geef je Amy en mij nu wat privecy.' Jeremy lachte. 'Tot later Hayles en sweety.' zei hij lachend tegen ons. we lachte vriendelijk terug en toen hij eindelijk weg was, drukte Hayley langzaam haar lippen op de mijne.

Reageer (5)

  • Square

    Brad is gemeen :@

    Ik had al een week geleden alles willen lezen, maar ik heb gewoon VEEL te veel huiswerk -.-

    1 decennium geleden
  • Crocodilee

    Nouhou! Brad mag niet zo doen tegen Amy en Hayley!:((

    Wraaah, ik kan er niet tegen dat het niet verdergaaat!(duivel)

    1 decennium geleden
  • Scharry

    Whoeeee!!!
    Brad is stom,,
    En Hayley en Amy hottt
    (K)

    1 decennium geleden
  • Waterfalls

    gemene brad >.<

    1 decennium geleden
  • TheyEchoMe

    KWIJL KWIJL:9~
    weer verder please, as always verslaafd(baby)
    superawesome hoofdstuk, en freakin geil, dat stukje met hayley en Amy :X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen