I'm from the street [01]
deel 1,
ik schrijf wanneer ik wil,
en maak t niet voor iemand in het bijzonder.
wel leuk als jullie het lezen!
louzz
ik schrijf wanneer ik wil,
en maak t niet voor iemand in het bijzonder.
wel leuk als jullie het lezen!
louzz
Nena pointofview
ik sta in de danszaal en sta nog wat oefeningen te doen van de balletles die ik net heb gehad. maar nu wil ik nog even echt los gaan. Als mijn ouders erachter kwamen dat ik altijd nog extra hiphopdanste zouden ze echt uit hun vel spatten van woede.
Mijn leraar John komt binnenlopen. "Zo lekker bezig geweest, al warm genoeg?" ik knik en kijk naar hem terwijl hij naar de Cd-speler loopt. John zag het al gelijk aan me, ik was niet zomaar het meisje wat netjes in een tutu over het podium heen huppelde. ik was het meisje wat meer jongensvrienden had en die hele dagen op straat hing om écht te leren dansen. Ik hoor dat de muziek begint te spelen, en wacht op het moment dat de beat mijn lichaam overneemt.
- 2 uur later -
met een handdoek over mijn schouder loop ik richting de douches. "Wow wat zie jij er afgestoomd uit." zegt Kim als ze net ook binnenkomt. "ow nog even geoefend met John, en jij dan?" ze lacht en loopt naar haar kluisje. "kim wat is er nou?" ik kan er echt nooit tegen als mensen geen antwoord geven.
©Louzz
Reageer (3)
snel verder
1 decennium geledenVERDER!!
1 decennium geledensuper!
1 decennium geledenik ga snel de volgende maken
x