As I promised.
Deel twee voor vandaag!

Sayuri pov
Met een geeuw laat ik me in mijn eigen bed vallen. Hmmmm. Ik heb in weken niet zo goed geslapen! Het feit dat Kakashi wakker is, heeft me weer helemaal mijn oude, vrolijk zelf gemaakt. Als ik mijn ogen sluit, zie ik Sasuke voor me. Ik glimlach als ik terugdenk aan vanmiddag. Hij stond heel sneaky achter het muurtje bij het ziekenhuis en trok mij er ook achter zodra ik langs liep. Grijnzend kom ik overeind van mijn bed. Hij was als de dood dat Sakura ons zou zien.
‘Niet dat ik haar niet aankan. Maar als vrouwen boos worden, moet je oppassen.’
Ik grijns nog breder als ik denk aan die opmerking. Dan hoor ik een klop op mijn deur. Verbaasd stap ik uit bed. Wie kan dat nu zijn zo laat? Ik trek snel mijn sportbroek en oude vest aan en loop naar mijn voordeur.
Mijn mond valt open als ik opendoe. ‘Wat doe jij hier in vredesnaam zo laat?!’
Sasuke grijnst. ‘Ik kon niet slapen.’ Hij stapt over mijn drempel heen. ‘En trouwens. Ik had je al lang niet meer gezien.’
Ik rol met mijn ogen. ‘Vanmiddag nog.’
‘Uh. Toen zei je dat je snel weg moest!’

Ik schud mijn hoofd en doe de deur dicht. We lopen naar de woonkamer en Sasuke ploft neer op de bank.
‘Drinken?’
Hij knikt. ‘Doe maar wat.’
Ik loop naar de keuken en merk dat mijn handen trillen. Waar is dat nou weer goed voor? Ik zucht zacht. Ik ben hartstikke nerveus. Dit is de eerste keer sinds…sinds die kus dat Sasuke en ik weer écht alleen zijn. En het werkt op mijn zenuwen. Ik kan nog steeds niet echt bevatten dat hij me leuk vindt. En dat hij iets met me wil. Ik vind hem een type wat zich het liefst nooit aan een meisje bindt. Ik bijt op mijn lip. Ik moet echt ophouden met die gedachten. Ik word er alleen maar depressief van!
‘Wat had ik nou gezegd over dat bijten op je lip?’
Ik schrik als ik Sasuke’s stem hoor. Hij staat in de keuken nonchalant tegen de koelkast geleund. Hij drukt zich weg van de koelkast en komt naar me toe gelopen. Vlak voor me blijft hij staan.
‘Dan ben je veel te sexy…’

Reageer (3)

  • Kyoru

    zeeeeeeeeeeeeeeeeeer snel verder pleasee!:D
    xD
    xKyoru Kun^^

    1 decennium geleden
  • weirdbiscuit

    hahaha
    dan ben je veel te sexy
    ik krijg een perv-grin op mijn gezicht als Sasuke naughty boy is !!

    oeh laat sakura uitflippen !!:Y) het enige dat leuk aan haar is is haar inner !! HELL YEAH !(yeah)

    snel verder !!!!
    xxxemma

    1 decennium geleden
  • goshoKuzame

    gwhahahahha XDDD ahahaha Ik lach me altijd kapot als Sakura uitflipt XDDD echt lol XD

    maar ze is stom..sometimes XD

    bhwahah snel verder XD

    xStar-chan(K)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen