Hoofdstuk 3
denk erom ik ga niet verder zonder reacties (A)bij ``
het was de volgende morgen je hielp je ouders met het opruimen van de over gebleven spullen van de verhuizen toen je daarmee klaar was ging je met je moeder spullen kopen voor school want de volgende morgen zou je nieuwe dag op school beginnen. je ging met je moeder de stad in en kocht pennen schriften en je kocht het uniform van school.
volgende dag
je werd wakker gemaakt door je moeder en ze zei dat je nieuwe schooldag begon je kleedde je aan en deed wat make up op at wat en pakte je school spullen en je ging naar school toen je daar aan kwam ging de bel net een meisje kwam naar je toe en zei: ' hey ben je nieuw hier en je zei ja hoe weet je dat? zij antwoordde weer ik heb je nog nooit eerder gezien. 'okey zei je maar weet jij waar ik heen moet je liet haar je rooster zien en ze zei:' kom maar mee dan wijs ik je de weg.' toen je naar je klas liep praatte je met het meisje en algauw waren jullie al bevriend met elkaar. je ging je klas in en liep naar de leraar toe en vertelde dat je nieuw was en in deze klas kwam de leraar antwoordde welkom op deze school en hij zei tegen de klas:' kan het even stil zijn want we hebben een nieuwe leerling in de klas. je stelde je voor en toen je klaar was zei de leraar was dat alles ?? jij antwoorde met ja en hij zij goed zoek maar een plaatje uit je zag dat er geen plaatsen meer over waren behalve dan eentje naast een jongen je liep er naartoe en ging zitten. hij stelde zich voor als robert.
Reageer (2)
Heel leuk
1 decennium geledenzo onduidelijk xo
1 decennium geleden