Edward POV.

"Heb je zin in het bal?" vroeg Esme met een glimlach. "Tuurlijk" grijnsde ik, maar het was nep. Ik heb helemaal geen zin om naar het bal te gaan, ik ga met Bella! Ik snap niet wat er gebeurd is, ze zou toch dood gaan volgens het visioen van Alice? Het was niet mijn planning dat Bella het zou overleven. Maar ja, dat deed ze wel, en nu zit ik aan haar vast. En het erge is nog wel dat Christine hier boven is. Ik hoop dat ik me kan inhouden, en dat ik niet ga staren naar haar. Ik ben benieuwd wat voor jurk ze aan heeft. Zou hij mooi bij mijn pak passen? Ach wat doet het er ook toe, alsof ze met me zou gaan dansen. "Oeh daar komen ze" zei Esme terwijl ze in haar handen klapte. Ik richtte mijn blik op de deur en wachtte totdat hij open ging. Ik bekeek Christine en Sasja, en ik zag Christine paniekerig kijken. "Had je niet kunnen zeggen dat hij er was?" fluisterde ze boos naar Alice. "Sorry, dat had ik zelf ook niet verwacht. Ik dacht dat hij bij Bella was" antwoordde Alice. Christine geloofde er geen bal van. "Wat zien jullie er prachtig uit" glimlachte Esme. "Mag ik een foto maken?" vervolgde ze."Euh nou..." begon Christine, maar Esme was niet van plan om een nee te krijgen. "Ah ga toch gewoon even op de foto" glimlachte Esme. Waarom is Edward thuis? Ik dacht dat Rose zei dat hij bij Bella zou zijn. Hij kijkt trouwens wel de heletijd naar Christine, alsof hij haar nog leuk vind. Nou ja, het zal wel het is gewoon een grote klootzak. En dat niet alleen, hij heeft Bella nog. Ik ben benieuwd hoe Edward vanavond gaat reageren, en hoe Christine vanavond gaat reageren. Oke, Sasja mag me echt niet, maar... Waar zou ik op moeten reageren? Waarom heeft Alice dat niet in de toekomst gezien? Of probeert ze het weer voor me geheim te houden? Ik bekeek Christine nog eens. Ze draaide haar hoofd ineens weg. Zijn rotkop hoef ik niet te zien. Ah, daarom draait ze haar hoofd dus weg.. Ik ben echt benieuwd wat er vanavond gaat gebeuren, en om heel eerlijk te zijn. Ik ben bang voor wat er gaat gebeuren...

Christine POV.

"Wauw, wat is het hier mooi versierd" glimlachte ik. "Inderdaad" zei Sean met een grijns. Ik grijnsde terug. Sean is best een knappe jongen. "Oke, fototijd" zei Sasja en ze trok ons mee. We gingen met zijn vieren klaar staan, en daarna werd er een foto gemaakt. "Mag ik hem zien?" vroeg Sasja met een lieve glimlach. "Nee, je ziet hem wel op de site" zei de fotograaf en hij gaf Sas een knipoog. "Ik hoef dus geen knipoog van jou" zei Sasja terwijl ze een vies gezicht trok. Typisch Sasja. "Kom we gaan naar binnen" zei Jake en hij trok me mee. Toen we binnen kwamen was het al best druk. "Zullen we maar gaan dansen?" vroeg Jacob. Ik knikte en we liepen samen naar de dansvloer. We begonnen net als de andere mensen te schuifelen. Mijn droom was om hier met Edward te dansen, maar dat is bij een droom gebleven. Helaas.. Na een aantal liedjes werd het ineens stil. Ik draaide me om en zag de Cullens binnen komen. Het was te verwachten. Ik rolde met mijn ogen en keek Jake weer aan. Jacob keek een beetje boos, zou het om Edward zijn? Na een paar seconden werd het weer wat rumoeriger, en iedereen ging weer dansen. "Heb je het wel naar je zin?" vroeg Jake met een glimlach. "Met jou in de buurt heb ik het altijd naar mijn zin" glimlachte ik. Ik keek over Jacob zijn schouder en zag dat Edward naar ons keek. Ik keek hem boos aan en richtte mijn blik toen weer op Jake. Ineens stonden Sasja en Sean naast ons. "Ik wil niet meer met Sean dansen, dus ik jat jou date" zei Sasja met een grijns. "Haha is goed joh" zei ik en ik gaf Sas een knipoog. Jake ging met Sasja dansen en Sean keek mij met een grijns aan. "Wil jij mijn slachtoffer zijn?" vroeg hij lachend. "Ik wil niet je slachtoffer zijn, maar ik wil wel je danspartner zijn" zei ik lachend. Sean legde zijn handen op mijn heupen, en ik legde mijn armen in zijn nek. Sean keek me diep in mijn ogen aan, en keek daarna vluchtig naar mijn lippen. Hij gaat me toch niet zoenen?! Nou ja, eigenlijk is dat helemaal geen probleem. Sean is een leuke jongen, en ik moet Edward toch vergeten. Ik keek achter Sean en zag Rosalie en Alice staan. Ze knikten allebei naar me, alsof ze wisten wat er ging gebeuren. Toen ik nog verder keek zag ik Edward staan. Hij had een pijnlijke blik in zijn ogen, en weetje, het doet me niks. Geen idee waarom hij zo kijkt, maar het maakt me niet uit. "Vind je het leuk?" vroeg Sean zachtjes. "Ja, en jij?" vroeg ik met een glimlach. Sean knikte en keek weer diep in mijn ogen. Hij boog rustig voorover, en ik deed hetzelfde. Ik drukte zachtjes mijn lippen op die van hem. Oke, dit zijn Edward zijn lippen misschien niet, maar zoenen kan Sean wel. Sean trok zich terug en keek me met stralende ogen aan. "Je bent best leuk, weet je dat wel?" glimlachte hij. "Jij mag er ook zijn" glimlachte ik. Sean grijnsde en boog weer voorover. Ik deed hetzelfde en sloot mijn ogen, maar voordat ik mijn ogen sloot zag ik een jongen met pijn. Pijn in zijn ogen. En het was niemand minder dan Edward. Ik drukte mijn lippen weer op die van Sean. Deze avond word misschien toch nog perfect, en dan niet dankzij Edward!

Reageer (9)

  • FireGirl

    xDxDhihi

    lol

    snel verder!!!!

    1 decennium geleden
  • Myss

    snle verderrrr

    1 decennium geleden
  • Unbroken13

    aaaaahhhh lekker voor Eddie,, snel verder zoenen..ehe schrijven X'D

    1 decennium geleden
  • LunaMar

    wow, super gaaf! snel verder, bedankt voor het melden weer doen? X

    1 decennium geleden
  • Fischer

    Haha geniaal!
    Lekker voor Eddiefreddie ;D
    Snel meeeer (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen