Foto bij Part 12

Part Twelve

Op het moment dat Tom zijn zin eindigt, zet hij kracht. Zo verrast als ik ben, lig ik al onderop met Tom bovenop me, voordat ik het goed en wel besef. ‘Nu zijn de rollen omgedraaid, hè?’ grijnst hij gemeen. ‘Oja? Waarom ga je niet gewoon? Je kunt zo gaan. De sleutels liggen op de tafel, je auto staat op de oprit en er is niemand die tegenhoudt, aangezien dat ik hier op de grond lig. Wat wil je nog meer?’ Tom kijkt me strak in de ogen aan. Geen enkele beweging ontwijkt zijn blik naar mij. Op één of andere manier kan ik geen andere kant opkijken. Hoe langer ik naar zijn ogen staar, hoe erger het wordt. Vlug knijp ik mijn ogen dicht, voordat ik dadelijk nog bang word. Een warme adem blaast in mijn gezicht. Dit is hopelijk niet, wat ik denk dat het is. Snel open ik mijn ogen, maar het is al te laat om iets te zeggen, laat staan te gillen, want ik voel al twee warme lippen op de mijne. HELP!!!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • LucyRauwrr

    Super, snel verder!
    Xx(flower)

    1 decennium geleden
  • Lifehack

    Oepsiee !! x)
    & snel verder !
    sorry btw, dat het zo lang duurde, om ze te maken :$

    1 decennium geleden
  • CCK

    heel snel verder

    1 decennium geleden
  • Conclusions

    Oeps :"D
    Snel weer verder <3
    Groetjes (H)(K)

    1 decennium geleden
  • MissHumanoid

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah stomme cliffhangers!! xD
    ga je snel verder?(K)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen