Simone

Veel leespleziertjes x'D

Trillend toets ik zijn nummer in, en daarna op het groene telefoontje. Het nummer wat ik als eeuwe ken zal ik waarschijnlijk nooit meer bellen.
Want ja, ik ga niet naar hem toe op mijn bloteknietjes om hem trug te krijgen. De telefoon is nog geen 2× over gegaan of er word al opgenomen. Anne!, roept een verstikte stem. Ik ik... Het spijt me. Ik was dronken en en..., roept hij door de telefoon. Je kan drank niet de schuldgeven van je eigendaden Thijs, ik sorry het spijt me maar ik vind dat we zo niet door kunnen, zeg ik op een verrasend rustige toon.
Nee annetje nee luister nou ev.. de rest kan ik niet meer horen want ik heb op het rode telefoon toetsje gedrukt. Larah en Simone drukken me stevig tegen me aan en ik barst in huilen uit. Nog geen minuut nadat ik heb opgehangen gaat mijn telefoon en ik zie op mijn display dat het Thijs is. Voordat ik mijn
telefoon kan pakken heeft Larah hem al. Jij dikke viese kuttige facker! Hoe durf je dit bij mijn vriendin te doen en dan ook nog eens de schuld aan de verdomde drank geven! Jij dronk het dikke ashole het is jouw schuld als mijn vriendin naar de knoppen is! Schreeuw ze in de telefoon als ze op het knopje heeft gedrukt om te accepteren. Meer kan ze niet naar hem roepen want Simone heeft hem ingepikt. Snel loopt ze naar buiten. Voordat Larah ook de kamer uit gestapt is doet ze de deur dicht. Ik huil weer verder want ik was gestopt door de tirade van Sarah. Soow als ze trug is gaan wij een echte meidendagje van maken. Ik knik en snuf nog wat na als ik mijn glimlach toon. Kijk dat is al veel beter.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen