Verveeld keek ik toe hoe iedereen danste. Het was pas negen uur en de sfeer zat er al goed in. De voorraad boterbier was al behoorlijk uitgedund, de lichten waren uit zodat alleen de magische spots voor licht zorgde en iedereen bewoog vrolijk mee op de muziek. Waar bleef ze nou? ‘Is ze er nog niet?’ Patty plofte naast me neer en bood me een boterbiertje aan. Ik schudde mijn hoofd en sloeg de helft van het flesje in één keer achterover. Meteen voelde ik me veel warmer worden. ‘Ze komt vast nog wel, maar doe het een beetje rustig aan, wil je? Als je haar vanavond al veroverd hebt en morgen laat vallen, krijg je vast problemen.’ Ze knipoogde speels en stond op. ‘En nu ga ik maar eens dansen, er is daar een jongen die echt iets exotisch over zich heeft en ik denk dat het tijd word dat we elkaar eens wat beter leren kennen.’ Heupwiegend liep ze de dansvloer weer op. Ik zuchtte en nam nog een slok van mijn boterbier. Als ze zo niet kwam, zou ik me op iemand anders storten, nam ik mezelf voor. Ik had daarstraks een brunette voorbij zien lopen die ik wel eens zou willen nemen. Helaas was ze lang niet zo mooi als Noémi, maar goed. Net op dat moment schoof de stenen muur opzij en gluurde Noémi nieuwsgierig naar binnen. Ze had nog steeds hetzelfde, korte jurkje aan dat haar benen mooi deden uitkomen, maar ze had nu haar haren losgelaten waardoor ze golvend over haar schouders vielen. Ik stond meteen op en liep haar richting uit. Toen ze me in het oog kreeg glimlachte ze en liep me tegemoet. ‘Gezellig hier.’ Knikte. ‘Zoals altijd. Wil je boterbier?’ vroeg ik. Ze knikte en ik nam snel een flesje boterbier van een tafel. ‘Dankje.’ Ze nam een slok en keek om zich heen. ‘Waar zijn de anderen?’ vroeg ze. ‘De jonkies liggen te slapen, allen het vijfde, zesde en zevende jaar zijn hier.’ Antwoordde ik. ‘En hoe heb je hen de kamer uit gekregen?’ lachte ze. Ik haalde mijn schouders op. ‘Ik heb gezegt dat ze naar hun bed moesten gaan.’ ‘En dat doen ze zomaar?’ vroeg ze schamper. Ik grijnsde en haalde mijn schouders op. ‘Jij bent niet de enige met gezag.’ Ze trok een wenkbrauw op. ‘Hé Draco, zal ik een vierdejaars nog wat boterbier gaan halen?’ vroeg Blaise. Ik knikte. ‘Laat hen ook maar iets sterkers meebrengen.’ Blaise knikte en verdween weer de menigte in. ‘Dus, ga je nog met me dansen of vraag ik het aan iemand anders?’ vroeg ze plots. Ik grijnsde en sleurde haar mee naar de dansvloer. Haar heupen bewogen soepel mee op het ritme van de muziek en ik ging heel dicht bij haar dansen. Mijn vingers gleden zacht over haar heupen toen ze op mijn uitnodiging inging en tegen me kwam dansen. Ze danste echt fantastisch. Niet zoals de andere meisjes. Die anderen danste ofwel niet, en anders als een bende sletten. Maar zij liet haar gewoon helemaal gaan. Ze bewoog zich uitdagend en sexy zonder sletterig over te komen. Haar vingers gleden door mijn haren en ze beet uitdagend op haar onderlip, waarna ze zich omdraaide en door haar knieën zakte. God, dit meisje zou wel héél gemakkelijk worden. Ze wierp zich zowat voor mijn voeten! Na een half uurtje dansen ploften we beiden lachend neer in de zetels voor de haard. Ik was ondertussen al bezig aan mijn elfde boterbier en ik voelde me licht in mijn hoofd. ‘Houden jullie vaak feestjes in jullie leerlingenkamer?’ vroeg ze nieuwsgierig. Ze had al minstens zoveel boterbier op als mij maar leek er niets van te voelen. ‘Geregeld. We vinden altijd wel een reden om een feestje te bouwen. Als iemand jarig is, als we ergens mee gewonnen hebben, of gewoon omdat we er zin in hebben.’ Antwoordde ik. ‘Gezellig.’ Knikte ze. We keken samen toe hoe de anderen danste. ‘Vertel eens wat meer over jezelf.’ Zei ik. Ze haalde haar schouders op. ‘Ik ben heus niet zo interessant hoor.’ Antwoordde ze. ‘Daar denken sommigen dan toch wel anders over.’ Knipoogde ik. Ze grinnikte. ‘Ja, jij vind me wel interessant hé?’ Ik grijnsde. ‘Misschien wel.’ Ze glimlachte. ‘Nou, ik ben dol op chocolade.’ Zei ze. ‘Elk meisje is dol op chocolade.’ Lachte ik. ‘Ik vraag me af waarom.’ Grijnsde ik. Een grijnsde verscheen op haar gezicht terwijl ze opstond en naar me toe liep. Ze boog zich zachtjes voorover. ‘Misschien om dezelfde reden dat elk ander meisje hier gek is op jou, zo gek dat ze zich telkens laten inpakken door je gekke praatjes.’ Mijn nekharen gingen overeind staan toen ik haar zachte adem in mijn oor voelde. Ze gaf me voorzichtig een zoen op mijn wang, stond op en liep richting de verborgen muur. Voordat ze de kamer verliet draaide ze zich om en wierp me een flirterige knipoog toe. Ik keek haar me ingehouden adem na. God, dit meisje wist wel van aanpakken.

Reageer (10)

  • MissNinja

    super geweldig verhaal :D:D:D:D
    IK GA SNEL VERDER LEZEN

    1 decennium geleden
  • Amirah

    leuuuuuuuuuuuuuuk!(yeah)

    1 decennium geleden
  • Joffrey

    haha, wat Sophie zegt! «3

    1 decennium geleden
  • Frappucino

    she knows how he plays the game.. en talent als je je na 11 bier pas licht voelt in je hoofd. Dan zou ik allang niet meer normaal kunnen functioneren, maargoed. like it a lot! (:

    1 decennium geleden
  • Bennedict

    Bad teacher (;

    <3.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen