Ik loop snel terug en ga op de bank zitten. Het moet allemaal nog even tot me doordringen. Nog steeds geloof ik niet dat hij echt de bondscoach is. Het kan gewoon niet. Ik loop naar mijn kamer, en zet mijn computer aan. Even wacht ik tot alles opgestart is en ga dan snel op internet. Ik tik bij google zijn naam in. Van verbazing valt mijn mond gewoon open. Het is hem. De man die hier niet was, de coach van het Portugese team. Ook zoek ik snel zijn assistent op en zie dat dat de man is die bij hem was. Net wanneer ik mijn computer uit zet hoor ik de bel weer gaan. Ik sta op en loop met een raar gevoel in mijn maag naar de deur. Ik ben nogal nerveus. Dalijk is het die coach weer. Ik gooi de deur open. Meteen valt mijn blik op een oude man die voor mijn deur staat. Hij draagt een net pak aan en zo ook de twee mannen naast hem. 'Hallo?' zeg ik verbaasd. 'You must be Avery Castillo' Ik zucht;. Alsjeblieft laat dit niet de coach van Spanje zijn met zijn twee billenlikkers. Ik knik voorzichtig. 'Vincent del bosque, coach of the spanish team.. Ik onderbreek hem door te zeggen dat dat zijn twee assistenten zijn. Niet erg boeiend allemaal. Zonder verder iets te zeggen loopt hij plots naar binnen en neemt plek op de grote bank met zijn slaafjes naast hem. Ik kijk hem een beetje verbaasd aan. Dat hij het lef heeft zomaar naar binnen te lopen. Wat een brutaliteit. 'Aren't you going to sit down?' Ik loop naar hun toe en neem plek op de bank tegenover hun. 'So, Avery. You have said some things about my populair players Villa and Torres' Ik rol met mijn ogen. Dat weet ik zelf ook wel. Weer hoor ik mijn mobieltje gaan. Dit keer ben ik eigenlijk wel blij want nu hoef ik even niet tegen die ouwe te praten. Ik neem meteen op zonder naar het nummer te kijken. 'Avery Castillo.'zeg ik meteen. 'Carlos Queiroz here again Avery. I need to talk with you about something. Can I come over right now?' Ik vertel hem dat hij nu wel kan komen. Dan ben ik er meteen van af. Dan hang ik op en vertel de coach van de spanjaarden dat Carlos Queiroz er ook aan komt. Meteen weet hij over wie ik het heb en we wachten even tot Queiroz er is.

Reageer (26)

  • Platypus

    Snel verder<33

    Die plaatjes zijn geniaal^^

    1 decennium geleden
  • Woos

    Die coach lui, zijn net zo dom als hun spelers, of nog dommer x)

    1 decennium geleden
  • 30seconds

    Snel verder

    Xx

    1 decennium geleden
  • Fearful

    snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Aveiro

    Snel verdeeeer! Dit is echt geweldig!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen