'PING FLING TING!' Ik schrik me dood door de bel. 'Kut.' mompel ik zacht. 'PING FLING TING!' hoor ik nog eens. Na een tijdje hoor ik hun stemmen door mijn stille grote woonkamer klinken. 'I guess she isn't home.' hoor ik een lage mannenstem zeggen. 'Then we'll just stay here untill she comes home.' hoor ik de andere man zeggen. Nu word ik toch best wel een beetje bang hoor. Ik loop naar de deur en open hem langzaam. 'Eh, hi?' Ze bekijken me allebij van top tot teen. 'Are you Avery Castillo?' Ik knik. 'Yes, and you are?' De brede man met de lage mannenstem glimlacht even. 'I'm Carlos Queiroz and this is my assistant.' 'Eh, okay, come in?' zeg ik terwijl ik de deur open hou voor de Portugese bondscoach en zijn assistent. Ik volg ze naar de woonkamer en vraag of ze iets te drinken willen, maar ze hoeven allebei niet. Ik ga rustig tegenover ze zitten. 'Why did you insult my players in your blog?' 'Because I hate soccer and soccer is easy so I don't know why people, including your players get so much money for playing one game.' De brede man gaat rechtovereind zitten met een frons in zijn voorhoofd. 'So you think soccer is easy?' Zegt hij lachend terwijl hij naar zijn assistent kijkt die ineens ook mee begint te lachen. 'Yes.' Hij kijkt me raar aan. 'Then your wrong missy.' zegt hij terwijl hij op staat en naar de deur loopt. 'You'll hear from us.' 'Okay? Later boys.' roep ik terwijl ik de deur achter hun dicht gooi. 'Wat een debielen.'

Reageer (28)

  • SweetLady123

    lage mannenstem
    Tis tog DIEPE MANNEN STEM OKE MAAR GENOEG OVER DAT
    THIS STORY IS GREAT!
    XN

    1 decennium geleden
  • Arrogant

    Soccer isn't easy!
    Snel verder <3

    1 decennium geleden
  • Stien

    Dat plaatje is zo f*cking geweldig :p
    haha xx

    1 decennium geleden
  • NYANCAT

    GAYPORN :Y) !

    1 decennium geleden
  • CrazyChicken

    Als je goed kijkt is voetbal eigenlijk een en al gayporn:Y) let maar op als een een doelpunt maakt

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen