Aarzelend hief hij zijn hand op en legde die op mijn wang. Ik sloot mijn ogen en genoot van deze simpele aanraking. Mijn huid leek te branden onder zijn aanraking. Ik voelde zijn warme adem op mijn gezicht en het verbaasde me niet hoe prettig ik het vond dat hij zo dicht bij me zat. Alles aan hem trok me aan. Zijn prachtige, grijsblauwe ogen, zijn warme lach en zijn arrogante grijns. Zijn haar dat altijd nonchalant warrig gemaakt was, zijn zachte stem. Alles gewoon. ‘Ik hou van je.’ Fluisterde hij zacht. Ik slaakte een diepe zucht en opende mijn ogen weer. ‘Ik kan dit niet meer aan, Draco’ Ik zag de paniek in zijn ogen, bang dat ik hem zou afwijzen. Maar hoe zou ik dat ooit kunnen doen? Hoe zou iemand in hemelsnaam weerstand kunnen bieden aan zijn aantrekkingskracht? Ik schudde mijn hoofd. ‘Het is gewoon, dit is zo verkeerd. Het is verboden, en mijn afkomst en lot maken het ook alleen maar moeilijker. Maar ik kan het niet meer aan. Wat ik nu voel, dat heb ik nooit eerder gevoeld. Ik wou dat ik afstand van je kon nemen, dat ik je kon vergeten. Maar ik ben bang dat het daar al te laat voor is.’ probeerde ik uit te leggen. Ik wilde dat hij het zou begrijpen. ‘Doe het dan niet. Ik hou van je, en dat zal altijd zo blijven. Het kan me niet schelen wat anderen er van denken of wat ons allemaal te wachten staat. Ik wil bij je zijn, wat er ook gebeurd.’ Fluisterde hij zacht. Een golf van hulpeloosheid overspoelde me. Hij nam mijn handen en legde die op zijn borst. Ik voelde zijn hart ritmisch kloppen en dat kalmeerde me. ‘Mijn hart klopt alleen nog voor jou.’ Fluisterde Draco. Hij liet mijn handen los en legde zijn handen aan weerszijden van mijn gezicht, zodat ik hem wel aan moest kijken. ‘Alsjeblieft, zeg me dat je ook van mij houd.’ Smeekte hij. ‘Je weet dat ik van je hou.’ Zuchtte ik. ‘Dat is al wat ik wilde horen’ En toen drukte hij zijn lippen op de mijne. Zacht en teder. En ik voelde mijn verdediging afbrokkelen. Van het moment dat ik zijn lippen op de mijne voelde gaf ik me volledig aan hem over. Hij duwde me voorzichtig achterover zodat mijn hoofd op de stapel donzige kussens terecht kwam. Hij boog zich over me heen en zijn handen gleden over mijn arm naar beneden, naar mijn buik tot aan mijn heupen. Ik huiverde toen hij heel voorzichtig zijn hand onder mijn topje liet schuiven. Even aarzelde hij, maar toen hij merkte dat ik hem niet tegen ging houden trok hij mijn topje over mijn hoofd. Even gleden zijn ogen over mijn borsten, maar al snel richtte hij zijn blik weer op mijn gezicht. Hij boog zich weer voorover en kuste zacht over mijn kaaklijn naar beneden. Hij plantte zacht kusjes in mijn hals en toen gaf ik me echt helemaal over, ik kon dit niet langer aan. Ik rolde onder hem vandaan zodat hij op zijn rug terecht kwam en ging op hem zitten. Zonder aarzelen trok ik zijn hemd los, waardoor zijn knopjes loskwamen. Vanavond zou ik me geen zorgen maken over de gevolgen of wie ik allemaal teleur zou stellen. Vanavond was het alleen hij en ik. En dan te bedenken dat dit alles zo stom begonnen was…

Reageer (5)

  • Amirah

    (H)

    1 decennium geleden
  • Joffrey

    like Carlyn says; BOEM.
    echt great «3
    ik moet nu verder lezen =3

    1 decennium geleden
  • Frappucino

    BOEM. echt supermooi geschreven, ga snel verder lezen!
    :9~

    1 decennium geleden
  • Bennedict

    Love it already!

    <3.

    1 decennium geleden
  • Zipper

    zo mooi al...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen