Ik vertel Ella over wat er allemaal gezegd werd tijdens mijn gesprek met de 'bondscoach van Portugal'. Ik geloof echt nog steeds niet dat hij het echt is. Dat kan gewoon niet. Ik vraag even aan Ella of ze mijn blog wilt checken voor de reacties. 'Het zijn gewoon zo'n beetje dezelfde reacties als op je vorige blog' Ik zucht. Oke, gelukkig. Niks raars daar dus. 'Staat mijn telefoonnummer eigenlijk op mijn profiel?' Ella schudt haar hoofd. 'Hoe komt die gast dan aan mijn nummer?' 'Ach, die bondscoaches kunnen een hoop voor elkaar krijgen. Als zij het via via te horen zijn gekomen over je blog dan zijn ze waarschijnlijk ook via via achter je telefoon nummer gekomen' Ik zucht en val achterover op mijn bed. Oke Avery, laat je niet gek maken. Ik sluit mijn ogen. 'Zullen we vanavond een logeer partijtje houden?' Ella schiet in de lach. 'Leuk! Dan bel ik alvast de anderen' Ik open mijn ogen weer. Ik heb echt afleiding nodig van dat stomme voetbal. Samen met Ella bel ik mijn vriendinnen en nodig ze uit om vanavond te komen. We hebben met z'n allen een gezellige avond, kijken wat films, doen elkaar haar, roddelen over anderen, laten elkaar hotties zien, en vallen dan in slaap. Maar nog altijd kan ik niet stoppen met na denken over wat die man zei.

Reageer (18)

  • potterstyles

    hihi inderdaad :P
    Ik haat voetbal en dan voetbal kijken xc.

    1 decennium geleden
  • Candela

    een hele storie over hoe verschrikkelijk voetbal is en dan gaat ge kijken XD

    1 decennium geleden
  • ToverRijst

    OMG dat plaatje! :8 verder!:9~

    1 decennium geleden
  • FIENEKE

    hahah ik vind dat plaatje echt geweldig!! net zoals je verhaal trouwens.. ik ga snel verder lezen. xxx <3

    1 decennium geleden
  • kataaa

    dat plaatje is echtt...

    GENIUS

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen