De haarspeld bocht die we doorgaan gooit me naar de andere kant van de passagiersbank doordat ik de gordel was vergeten om te doen.Mijn hoofd knalt tegen de bolling van de deur aan en schaaf langs iets scherps.Warme rode vloeistof sijpelt uit de wond, maar ik liet het voor wat het was.Op dit moment was het niet belangrijk.Ik wist eigenlijk helemaal niet wat belangrijk was voor mij, nu op dit moment.
De snee in mijn voorhoofd brandde en ik probeer het te negeren.Snel doe ik mijn gordel om en let op de weg terwijl de sirenes van de politieauto's mijn oren binnen dringen.Waar zouden we heen gaan?Zouden we het halen om weg te komen?Wilde ik wel ontkomen aan de politie?Zouden we gepakt worden?Wilde ik dát wel?Wat zou er dan met ons gebeuren?
Ik hoor de twee mannen schelden en kijk op.Een scherpe draai laat een piepend geluid van de banden horen en dan gebrul van de motor als Dash meer gas geeft.

Blijkbaar waren mijn ogen dichtgevallen want ze schieten open wanneer een enorme klap door mijn lichaam gaat.Pijnlijk kom ik overeind en zie Ramon dubbel geklapt tussen de stoel en dashboard in geklemd.Zijn linkerbeen was gedraaid en zeer zeker gebroken.'Dash?!' Zeg ik en grijp hem vast.Hij schiet overeind, maakt zich los en springt uit de auto.Ik zie bloed bij zijn slaap omlaag sijpelen.Dash trekt me uit de auto en ik kijk naar Ramon en dan naar Dash.'Is hij..' 'Geen idee, maar wij moeten vluchten'. Ik wil wat zeggen maar word ruw mee getrokken door Dash ik hoor ver weg de sirenes en voel hoeveel adrenaline ik ineens heb.

Reageer (1)

  • Theartoflife

    En nu moet je m in zn kruis trappen en niet meewerken. binnen 5 tot 10 sec heb je de politieagenten daar en moet je mee naar t bureau enzow en ben je vrij :P
    maar zo zal t wel weer niet gaan..

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen