‘Tot maandag!’ riep ik nog naar Jessica.
Pfff. Eindelijk, weekend. Dat kon ik wel gebruiken. Geen les, geen huiswerk, geen zeurende leraren… Ik was bijna verliefd op het weekend, dan kan ik tenminste lekker volleyballen. Snel fietste ik naar huis en gooide mijn fiets neer in de tuin. Ik zou straks toch nog ff gan shoppen met Tessa. Ik rende naar boven en had nog net tijd genoeg om, ‘Heey! ‘k Ben thuis!’ te roepen.
‘Oké lieverd.’ Kreeg ik als reactie die ik bijna niet hoorde, maar toch. Eigenlijk was mijn moeder een schat, maar soms begreep mijn moeder me gewoon niet.
Oké, ik rende dus de trap op en gooide mijn tas op de grond in mijn kamer. Vermoeid ging ik op mijn bed liggen. Langzaam sloten mijn ogen zich…
Even later hoorde ik iemand kloppen op mijn deur. Ik stond op en wreef de slaap uit m’n ogen en deed de deur open. ‘Hey!’ zei ik tegen Tessa.
‘Lekker geslapen? We gingen toch shoppen?’ zei Tessa.
‘Oh… Ehm, ja sorry. Het was zooo saai en slaapwekkend vandaag op school. Maar zullen we maar gaan dan?’
‘Ja, dan hebben we tenminste nog wat tijd. Maar het mag niet te laat worden, morgen de wedstrijd!’ riep Tessa vrolijk.
‘Ja, ik hoop echt dat we goed spelen.’
‘En winnen!!’ ‘Yes! Maar laten we maar gaan dan.’ zei ik, anders kwamen we hier nooit weg.

Reageer (1)

  • Khalil

    Coolw

    ~snel verder~

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen